پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:20:59 - سه شنبه 10 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد:
خوابگاه‌های دانشگاه شهیدباهنر کرمان از اول تا ۳۰ مرداد بازگشایی می‌شوند
نظری گفت: خوابگاه‌های دانشگاه با توجه به شرایط بهداشتی و ضرورت کنترل پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت هر اتاق ۲ نفر، به صورت محدود از اول تا ۳۰ مرداد ماه ۹۹ به مدت یک ماه، بازگشایی شوند.

اکبر نظری معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص بازگشایی خوابگاه‌ها در تابستان ۹۹ عنوان کرد: در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه باهنر مقرر شد خوابگاه‌های این دانشگاه بنا به ضرورت، با توجه به شرایط بهداشتی و ضرورت کنترل پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت هر اتاق ۲ نفر، به صورت محدود از تاریخ ۱ تا ۳۰ مرداد ماه ۹۹ به مدت یک ماه، بازگشایی شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: اسکان صرفاً جهت آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی داشته و تا بهمن ماه ۹۹ قصد دفاع از پایان نامه خود را دارند و این موضوع باید توسط استاد راهنما، معاون آموزشی دانشکده و معاون آموزشی دانشگاه به صورت غیرحضوری و الکترونیکی تایید شود.

نظری خاطرنشان کرد: هزینه اسکان به صورت یک ماهه و طبق ضوابط صندوق رفاه محاسبه می‌شود. استفاده از وسایل مشترک در آشپزخانه خوابگاه‌ها ممنوع است و نیز سالن‌های عمومی مانند سالن تلویزیون، ورزش و … تعطیل است، طبخ و توزیع غذا در سلف سرویس امکان پذیر نیست و تهیه مواد ضدعفونی دست، ماسک و سایر وسایل بهداشتی شخصی مورد نیاز بر عهده دانشجو است.

نظری خاطر نشان کرد: دانشجویان، کارکنان شرکتی تأسیسات، خدمات، انتظامات و مرتبط با امور خوابگاه‌ها باید در سامانه وزارت بهداشت) خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir/ ثبت نام نموده و پرینت نتیجه را همراه داشته باشند و همچنین از دانشجویان در خصوص مبتلا نبودن به بیماری‌های خاص، زمینه‌ای یا کرونا تعهد گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi