پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:17:36 - یکشنبه 23 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خرید باشگاه نفت برای شادی دل هواداران
پس از عدم موفقیت باشگاه مس کرمان در صعود به لیگ برتر مسئولان این تیم در صدد هستند تا با راهی میان بر به این خواسته برسند .

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از  “ورزش خبر “پس از آنکه باشگاه مس کرمان در مسابقات لیگ دسته یک کشور نتوانست توفیقی حاصل کند و در نهایت با خلق کلی شگفتی و حاشیه و سوژه برای دوستداران فوتبال در نهایت با رتبه نازل ششم به کار خود در این رقابتها پایان داد , طبق روال چند سال اخیر مدیران و بازیکنان وعده سرخرمن سال آینده را به هواداران دادند . وعده ای که با توجه به قوانین جدید صعود به لیگ برتر و یارگیری شدید تیم هایی همچون ملوان و خونه به خونه و راه آهن بعید به نظر می رسد که امسال نیز جامعه عمل بپوشد و هوادارن باید همچنان در حسرت لیگ برتر باقی بمانند .


هرچند که باشگاه مس در زمینه بازیکن گیری و تغییرمربیان چندان با سیاست عمل نمیکند اما گویا در زمینه تغییر مدیریت با وسواس کامل برخورد میکند و این موضوع را میتوان به عینه از بعضی گرد همائیها و تجمعات در مقابل استانداری مشاهده کرد .


از گوشه کنار شنیده میشود که باشگاه مس یکی از خریداران سهام باشگاه نفت میباشد و مدیران مسی توافق خود را برای خرید سهام این باشگاه و به نوعی میان بر برای صعود به لیگ برتر اعلام کرده اند. با تواجه به مشکلاتی که برای خریداران حقیقی همچون حسین هدایتی در راه خرید باشگاه پرسپولیس ایجاد شده است بعید میباشد که از سوی سازمان لیگ مشکل و مانعی در راه خرید باشگاه نفت بر سر راه مدیران مس واقع شود .


باید منتظر ماند و دید که آیا این امر محقق میشود یا این موضوع در حد یک شایعه باقی خواهد ماند

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi