پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:18:17 - سه شنبه 26 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خدمات رسانی رایگان تیم پزشکی دانشجویان جیرفت در مناطق محروم
تیم پزشکی دانشجویان بسیجی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در ایام الله دهه فجربه منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمک به اقتصاد مقاومتی به شهرستان عنبرآباد و حواشی شهر جیرفت اعزام شدند

به گزارش “دانشجوآزاد”  تیم پزشکی دانشجویان بسیجی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در ایام الله دهه فجربه منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمک به اقتصاد مقاومتی به شهرستان عنبرآباد و حواشی شهر جیرفت اعزام شدند.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با بیان اینکه این اردو در دو قالب درمانی، آموزشی صورت می گیرد، افزود: ویزیت و کلیه داروهایی که در اختیار بیماران  قرار می گیرد، کاملا رایگان بوده و بیماران صعب العلاج نیز جهت مداوا به بیمارستان های شهرستان منتقل می شوند.

کیوان محمودی هدف از اجرای این اردو را محرومیت زدایی و درمان بیماری های عمومی مردم منطقه دانست و افزود:  طرح خدمت رسانی پزشکی در مناطق کم برخوردار فرصت مناسبی برای آشنایی پزشکان جوان با شرایط سخت ،آموزش سعه صدر و خونسردی و خودسازی دانشجویان و استفاده از کم ترین امکانات درمانی است.

لازم به ذکر است، دانشجویان شرکت کننده در این اردو به چهار تیم پزشکی تقسیم می شوند و اغلب آنها دانشجویان رشته های پزشکی ،مامایی ، پرستاری،بهداشت دهان و دندان و …هستند.

IMG_1337.jpg

IMG_1338.jpg

IMG_1340.jpg

IMG_1341.jpg

IMG_1342.jpg

IMG_1343.jpg

IMG_1345.jpg

IMG_1346-(3).jpg

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi