پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:49:22 - سه شنبه 17 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام محمدمهدی زاهدی به مناسبت روز خبرنگار؛
خبرنگاران اهالی عرصه سترگ آگاهی و خرد هستند
محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی اظهار داشت:خبرنگاران اهالی عرصه سترگ آگاهی و خرد هستند.

به گزارش “دانشجوآزاد” محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی به شرح ذیل صادر کرد؛

باسمه تعالی

 

روز خبرنگار ، مطلع خجسته ی تکریم منزلت و مقام شامخ اهالی عرصه ی سترگ آگاهی و خرد را به حضور فعالان و تلاشگران صادق این مسیر مقدس تبریک وتهنیت عرض نموده ، آرزوی آن دارد که همت والای تلاشگران این صحنه ی درخشان و خطیر ، همیشه و هر زمان با فزونی قدر و اعتبار، و رفیع ترین جایگاهها و مدارج همراه گردد.

 

جایگاه خطیر و ارزشمند خبرنگاران، این مجاهدان بی توقع و تلاشگران شریف ، اگرچه سالها مورد احترام و شایسته ی تقدیر همگان بوده و هست،اما هرگز نمونه و همتایی برابر و همطراز آن یافت نخواهد شد. چراکه در بطن این حرفه ی فداکارانه ، بیش از هر چیز خدمت و ایفای حساس ترین نقش، در رشد و کمال جامعه نهفته.

ایفای نقشی که بسیاری از اسطوره های این عرصه اعم از مرد و زن ،علاوه بر حضور شجاعانه در میادین  سخت و جرات طلبانه ای همچون انقلاب ، دفاع مقدس و جهاد مدافعان حرم ، با اهدای جان ، و خون پاک خویش همچون شهید جاودانه ی این عرصه شهید محمود صارمی بدان رنگی خدایی  و تابشی آسمانی بخشیدند.

 

برای آن خادمان صادق و حق طلبان نیک اندیش عرصه ی قلم و حقیقت، عزت و سربلندی و توفیق همیشگی مسئلت دارم.

 

محمدمهدی زاهدی

نماینده کرمان و راور

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi