پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:22:44 - چهارشنبه 11 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمایت بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه رفسنجان از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در حمایت از پاسخ موشکی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش دانشجو آزاد: 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

“وَأَعِدُّوا لَهُم مَا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ… ” (سوره انفال، آیه ۶۰)

ملت عزیز ایران، امت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان!

در شب پرشکوهی که آسمان منطقه از عظمت قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد، قلوب مؤمنان و مظلومان جهان لبریز از غرور و عزت شد. 

دیشب، سربازان سرافراز سپاه اسلام، گامی دیگر در مسیر مقابله با ظلم و استکبار جهانی برداشته و با حمله‌ای کوبنده به رژیم غاصب صهیونیستی، لرزه بر اندام طاغوت‌گران انداختند.

این اقدام شجاعانه، نه تنها پاسخی به سال‌ها ظلم، ترور و اشغالگری رژیم کودک‌کش اسرائیل است، بلکه تجلی اراده و عزم مقاومت اسلامی در منطقه است. 

سید حسن نصرالله، رهبر حکیم حزب‌الله لبنان، با سال‌ها مبارزه در مقابل اشغالگران صهیونیستی، به دنیا نشان داده است که اراده مقاومت، هرگز شکسته نخواهد شد؛ رشادت‌های وی و همراهانش در حزب‌الله، همچنان شعله‌های مقاومت را فروزان نگه داشته است. 

همچنین برادر عزیزمان اسماعیل هنیه و مبارزان دلیر فلسطینی، با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌ها، در قلب سرزمین‌های اشغالی با قدرت ایستاده‌اند و آرمان آزادسازی قدس شریف را دنبال می‌کنند.

بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، ضمن تقدیر و حمایت از این اقدام دلیرانه جمهوری اسلامی ایران، اعلام می‌دارد که خون شهدای مظلوم فلسطین و ملت‌های منطقه بی‌پاسخ نخواهد ماند. 

ما در کنار برادران و خواهران فلسطینی و مقاومت اسلامی ایستاده‌ایم و تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.

به امید روزی که قدس شریف از لوث وجود صهیونیست‌های متجاوز پاک شده و آرمان بلند مقاومت به ثمر نشیند.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته 

بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi