پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:19:38 - سه شنبه 9 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رابطه عمیق ملت با رهبری اصلی ترین عامل خنثی سازی فتنه ۸۸
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: قطعا رابطه عمیق ملت ایران با رهبر انقلاب اسلامی اصلی ترین عامل در خنثی سازی فتنه سال ۸۸ بود و باید بگوییم که نقش اعتماد مردم و رهبری به یکدیگر در خنثی سازی فتنه بی نظیر بود.

 

به گزارش “دانشجوآزاد” همزمان با سالروز یوم الله ۹ دی؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

۹ دی، نشان پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است که از علاقه و دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاسته است ؛ حماسه‌ای که با توان آگاهی‌ بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، عاملی جهت هدایت و بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت
در سال ۸۸ که حقه و کینه های خفته معاندین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دوباره سرباز کرد و همچون جنگ احزاب، گروه ها و فرقه های مختلف دست بیعت بهم دادند تا اراده امت اسلامی را درهم شکسته و اهداف شوم خود را در ایران اسلامی پیش ببرند، مردم انقلابی و بصیر، یکبار دیگر بلوغ فکری ، سیاسی و انقلابی خود را به رخ دنیا کشیدند و با موضع گیری قاطعانه خود، باردیگر ازاین آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.
نهم دی سال ۸۸ یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است ، حماسه ای که ملت بزرگوار ایران در این روز خود جوش خلق کرد و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد. خالق حماسه ماندگار ۹ دی ، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی ، بزرگترین ، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند و فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان را ، انگشت به دهان کند.
قطعا رابطه عمیق ملت ایران با رهبر انقلاب اسلامی اصلی ترین عامل در خنثی سازی فتنه سال ۸۸ بود و باید بگوییم که نقش اعتماد مردم و رهبری به یکدیگر در خنثی سازی فتنه بی نظیر بود.
کمرنگ جلوه دادن حماسه نهم دی ماه از جانب هر کسی و در هر مقام و منصبی، نشان از دلبستگی و وابستگی فکری و عملی به اربابان خبیث فتنه۸۸  است که همواره در صدد تطهیر خود و برائت سیاسی سران فتنه ، سکوت  را سرلوحه کار خود قرار داده اند .
ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران می‌داند همه دشمنی‌های آمریکا نسبت به ایران اسلامی، نتیجه کوتاه شدن دست چپاولگری و غارت آمریکا از ذخایر و منابع ایران پس از انقلاب اسلامی است که همواره با نقشه های گوناگون و لطایف‌الحیل های متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تنگنای تهدید و با تحمیل جنگ و تحریم اقتصادی  قرار داده است.
ملت فهیم، و بصیر و انقلابی بارها با محکوم کردن فتنه گران و آشوب کنندگان و اعلام وفاداری به ارمان های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با رهبری حکیمانه ی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در صحنه های متعدد حاضر هستند .
اکنون ما دانشجویان بسیجی در آستانه سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه بصیرت و ولایتمداری هستیم، نام و راه این شهید والامقام را به عنوان الگوی زندگی انقلابی خود قرار داده و برای تحقق آرمان هایی که خون این شهید به پای آن ریخته شده است از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi