پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:45:29 - سه شنبه 17 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در مراسم افتتاحیه ساختمان دانشگاه پیام نور رودبارعنوان شد؛
حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب وظیفه دانشجویان است/نسل های فرهیخته در دانشگاه ها تربیت می شوند
فرماندار رودبار جنوب حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب را وظیفه دانشجویان دانست و گفت:دانشجویان باید پیرو راستین ولایت فقیه باشند و ارزش های اسلام و انقلاب را نشر دهند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از رودبار ما، در نجمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان رودبارجنوب با حضور امام جمعه و رئیس دانشگاه پیام نور استان، و مسئولین این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام گروهی امام جمعه رودبار گفت: تمام کسانی که خدمات علمی برای بشریت داشتند ،فارغ التحصیلان حوزه و دانشگاه بوده اند.

وی دانشمند را چهره های محبوب و ماندگار نزد بشریت ذکر کرد و گفت: دانشگاه یک پایگاه علمی هست که هزینه کردن در این راستا ارزش زیادی دارد.

 

گروهی منشا نظام و انقلاب اسلامی را دانشگاه و حوزه ذکر کرد و افزود: دوقشر تاثیر گذار جامعه در شکل گیری آن نقش داشته اند.

 

امام جمعه رودبار یکی ازمهمترین ملاک ها و ارزش های انسان را در میزان علم وی برشمرد و گفت:امام خمینی (ره) به عنوان الگو علاوه بر تقوا و اخلاص دارای علم زیادی بود.

حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب وظیفه دانشجویان است

در ادامه این مراسم فرماندار رودبارجنوب بهره برداری از ساختمان دانشگاه پیام نور را یکی از انتظارات دانشجویان و مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: ساختمان و فضای آموزشی مطلوب سرعت شکوفا شدن توانایی علمی یک دانشجو را بالا می برد.

ناوکی در ادامه با بیان اینکه باید دانشجویان  را در تمام برنامه های مختلف سیاسی،علمی،اجرایی مشارکت داد افزود: دانشجویان در همه پیشرفت های کشور نقش زیادی دارند.

 

فرماندار رودبارجنوب همچنین با اشاره به اینکه  برنامه ریزی های مختلف باید در اختیار دانشجویان باشد گفت:با اطلاع رسانی دقیق از خدمات به مردم نظیر اجرای پروژه های گازرسانی،احداث بیمارستان ساختمان دانشگاه توسعه و گسترش شبکه اب و راه روستایی و برق امید را در جامعه بیشتر کنید.

 

وی حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب را وظیفه دانشجویان دانست و گفت:دانشجویان باید پیرو راستین ولایت فقیه باشند و ارزش های اسلام و انقلاب را نشر دهند.

نسل های فرهیخته در دانشگاه ها تربیت می شوند

معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت:تامین اعتبار و احداث ساختمان دانشگاه پیام نور رودبارجنوب با پیگیری و همکاری مسئولین شهرستان تامین اعتبار و احداث شد.

وی دانشگاه را شاخص توسعه هر شهر عنوان کرد و گفت:نسل های فرهیخته در دانشگاه ها تربیت می شوند.

 

معین الدینی جوامع فاقد نسل فرهیخته را شکست خورده برشمرد و افزود: فاصله علم و آگاهی نسل ها نسبت به یکدیگر براساس علوم روز به سرعت در حال کم شدن است و لذا کسب علم برای هر فردی لازم و ضروریست.

 

لازم به ذکر است ساختمان جدید دانشگاه پیام نور رودبار با زیر بنای ۱۲۰۰متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۰میلیارد ریال احداث و بهره برداری رسید.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi