پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:17:18 - جمعه 19 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شائبه سازش پذیری با دشمن را از بین برد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شائبه سازش پذیری با دشمن را از بین برد.

اسماعیل شریفی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه اهمیت روز قدس گفت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب ایدئولوژیک است، نه فقط برای ایران بلکه برای کل جهان و در کنار استقلال و آزادی که از شعارهای اولیه انقلاب بود یاوری تمام مظلومان جهان هم بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: می توان در بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دید که مساله فلسطین از مسائل اساسی جهان اسلام است و اسرائیل یک غده سرطانی است؛ هنوز هم هیچ مساله ای عوض نشده و هنوز جمهوری اسلامی همان زاده انقلاب اسلامی است و از مسائل اساسی جهان اسلام هم همان مساله فلسطین است.

وی با تاکید بر شعار یاوری مظلومین جهان تصریح کرد: این شعار، هویت انقلاب اسلامی است که ما می خواهیم یاور همه مظلومان جهان باشیم همانطور که مساله یمن برای ما با اهمیت است چون ملتی هستند که به آنها ظلم می شود، فلسطین، لبنان و غزه فرقی ندارد؛ ما طبق دستورات دینی و ایدئولوژیکمان یاور مظلومان هستیم، این جز هویت انقلاب است و با مذاکرات هسته ای و رفت و آمدها با ابرقدرتها تغییری نمی کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اهمیت شرایط فعلی اظهار داشت: الان مقداری شرایط حساستر شده چون نگاه ها به ایران هست و شائبه ی به سازش کشیده شدن وجود دارد اما با حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس این شائبه پاک شد و مشخصا پیام آن دفاع از هویت انقلاب و دفاع از حق مظلومان خواهد بود.

شریفی در رابطه با افرادی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند عنوان کرد: این شعار از قدیم بوده و یک عده افرادی که فقط منفعت خودشان را می بینند این حرف را می زنند حتی اگر بخواهیم با مبنای آنها پیش برویم و فقط به فکر داخل کشور باشیم صد درصد غزه و لبنان برای ما اهمیت ویژه ای دارد از اینرو که اگر این غده سرطانی اسرائیل در یک مملکت اسلامی پیروز شود مسلما قدم جلوتر گذاشته و به صرافت تحقق رویای از نیل تا فرات می افتد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در ادامه گفت: اگر بخواهیم با مبنای ناقص افرادی که فقط به فکر خود هستند نیز پیش برویم باز هم امنیت ما در گرو امنیت کشورهای همسایه است و از این مهمتر در مبانی انقلابی ما بحث ایران و لبنان و غزه نیست بلکه بحث جهان اسلام است که کمک به مظلومان مسلمان وظیفه همه ماست و نباید در صفحات تاریخ جا بماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه می گویند اگر در زمان امام حسین (ع) بودیم حتما در روز عاشورا با دشمن می جنگیدیم امروز هم باید مظلومان پیرو راه امام حسین (ع) را یاری رساند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi