پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:07:56 - سه شنبه 12 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان حربه غرب در سلب روحیه استکبار ستیزی را خنثی خواهد کرد
حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان حربه غرب در سلب روحیه استکبار ستیزی را خنثی خواهد کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” دانشجویان دانشگاههای شهرستان بم به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند:

روز ۱۳ آبان که در تقویم ملت ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهمی است که کلید واژه مشترکشان آمریکا این ام‌الفساد قرن است.
در ۱۳آبان سال ۱۳۵۷ دژخیمان رژیم ضد مردمی ، دانش آموزان مظلوم به پاخاسته در برابر ظلم و بی عدالتی را به گلوله بستند و یک سال پس از آن در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ملت ایران در حرکتی غرور انگیز و تاریخی سفارت آمریکا که مرکز توطئه های بزرگی همچون کودتای ضد ایرانی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بود را غرور آمیز به تسخیر گرفت .
۱۳آبان، همان ادامه مسیر آزادگی و آزادی خواهیست که با تبعیت از قیام سرخ عاشورا و لبیک به مرام حسینی شروع شد و در سایه توجهات ائمه به بار نشست؛ بر اساس وعده وثیق الهی این شعله سراسر عشق و امید هرگز خاموش نخواهد شد.
امسال تقارن یوم الله ۱۳ آبان با عزای سرور و سالار شهیدان کربلا، تجلی همسانی همان رسالت است وآنچه در این برهه از زمان ضروری به نظر می رسد، توجه به پیام مشترک این دو قیام یعنی آزادگی و ظلم ستیزی است که باید با عقلانیت و وحدت انجام پذیرد تااسلام هراسی به شکست انجامیده و نقشه های شوم دشمناننقش بر آب شود.
روابط ایران و آمریکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب حکایت از مداخلات مخرب گسترده داشته و خصوصا بعد از انقلاب از همان روز اول براندازی نظام جمهوری اسلامی به هر وسیله‌ای گزینه اول دولتمردان آمریکایی اعم از جمهوری خواه و یا دموکرات بوده و به کمتر از آن راضی نخواهند شد.
متاسفانه عده‌ای جاهلانه و غافلانه و بعضا عامدانه به این نغمه‌های شوم ویرانگر با خوش‌بینی گوش می‌دهند و از رهگذر همین تساهل‌ها و تغافل‌ها، هزینه‌های سیاسی، فرهنگی و حتی امنیتی برای کشور ایجاد شده تا جایی که در حادثه غمباری مثل منا قدرت واقعی و منطقه‌ای کشورمان از سوی دولت حقیری چون عربستان نادیده گرفته می‌شود تا با هشدار رهبری نظام مواجه شوند.
نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی های مطالبه گری وعدالتخواهی همصدا با سایر ملل مسلمان وآزادیخواه اعلام کرده که نظام کفر به پایان راه خود رسیده وخیلی نزدیک است که شاهد فروپاشی واضمحلال آنها باشیم.
اما مستکبرین ودست نشانده های مغفول داخلیشان بدانند که دانشجویان و دانش آموزان بسیجی مسلمان با حضور در راهپیمایی ۱۳آبان یک بار دیگر حربه ای آنها را در سلب روحیه استکبار ستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.
ما دانشجویان و دانش آموزان بسیجی دانشگاهها و مدارس شهرستان بم ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و دعوت از آحاد مردم برای حضور هر چه پرشورتر در راهپیمایی عظیم این روز، بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) به مستکبران جهان اعلام می‌کنند که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهد و همچنان نوک پیکان استکبارستیزی را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رود که بدون تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا است.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi