پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:27:02 - پنجشنبه 1 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور آزادیخواهان جهان در روز قدس تیشه بر ریشه پوسیده رژیم صهیونیستی خواهد زد
بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حضور آزادیخواهان جهان در روز قدس تیشه بر ریشه پوسیده رژیم صهیونیستی خواهد زد.

به گزارش “دانشجوآزاد” بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد به مناسبت روز قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

 

تدبیر امام راحل در نامگذاری  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس،موجب اتحاد مظلومان و مستضعفان جهان و فریادی برسر مستکبران عالم شد. روزی که سال به سال با حضور پرشورتر مسلمانان و آزادی خواهان جهان قوت می گیرد، پررنگ تر می شود و تیشه بر ریشه ی پوسیده ی رژیمی می زند که همچون طاعون بر تن ملت مظلوم فلسطین سایه افکنده است.

در شرایطی که اوضاع داخلی رژیم کودک کش اسرائیل روز به روز با ناامنی، نارضایتی، حضور اجباری ساکنان مهاجر چند ملیتی اش به زوال نزدیک می شود و نارضایتی شهرک نشینان بیش از پیش بیشتر می شود و سالهاست که چهره آنان در جامعه جهانی از آوارگانی مظلوم نما به خونخوار و کودک کش و ظالم تغییر کرده است، مقاومت ملت مظلوم فلسطین با پوست و خون و جانشان قوت می گیرد و امید نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی را در دلهای آزادی خواهان پررنگتر می کند.

شکر خداوند قادر را که در سایه امنیت و اقتدار انقلاب، مردم مسلمان و روزه دار انقلاب اسلامی ایران امسال نیز همچون هر سال البته با مشت هایی محکمتر بر دهان رژیمی خواهند کوفت که ان شاالله به پیش بینی رهبر معظم انقلاب تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ ما دانشجویان دانشگاه های شهرستان جیرفت و عنبرآباد نیز ضمن همراهی هرساله در راهپیمایی های روزقدس، انزجار و نفرت بیش از پیش خود را از رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی باحضوری پرشورتر و پر رنگ تر خود اعلام می داریم و امیدواریم در سالهای آتی، هرچه زودتر در چنین روزی، مردم مظلوم فلسطین  روز آزادسازی کامل خود از چنگال این رژیم را جشن بگیرند.

 

بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi