پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:45:53 - یکشنبه 28 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حذف رشته مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی از دفترچه انتخاب رشته/ بی‌خبری سرپرست دانشگاه از حذف این رشته!
رشته مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی از لیست ظرفیت‌های دانشگاهی حذف شد و این درحالی است که سرپرست دانشگاه شهید بهشتی در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرگزاری دانشجو، براساس دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد، رشته مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی از لیست ظرفیت های دانشگاهی این دانشگاه حذف شد و این درحالی است که سرپرست دانشگاه شهید بهشتی در این خصوص اظهار بی اطلاعی می کند.

 

صدوق، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: رشته مهندسی هسته ای در این دانشگاه تدریس می شود و در جریان حذف این رشته از دفترچه ارشد نیستم.

 

وی افزود: همین امروز با رئیس دانشکده مهندسی هسته ای جلسه ای داشتم و برنامه ما، فعالیت این دانشکده است.

 

برای پیگیری بیشتر ماجرا به سراغ سازمان سنجش رفتیم.

 

حسین توکلی، سخنگوی سازمان سنجش مسئولیت حذف و یا تغییر رشته ها را برعهده دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم دانست و گفت: سازمان سنجش در تغییر یا حذف برخی رشته محل ها که در دفترچه ارشد لحاظ شده، دخالتی ندارد و تصویب رشته محل ها برعهده دفتر شورای گسترش آموزش عالی است.

 

خبرگزاری دانشجو، تماس های مکرری با رئیس دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی و مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی داشت و تاکنون پاسخی از آنان دریافت نشده است.

 

خاطرنشان می شود؛ شهید شهریاری از شهدای ترور هسته ای در زمان حیات خود، به عنوان استاد در دانشگاه شهید بهشتی فعالیت داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi