پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:10:50 - جمعه 6 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حاشیه سازی ها در آستانه هفته دولت با هدف فراموشی مطالبات حقیقی مردم
محمدباقر ربانی مدرس حوزه و دانشگاه اظهار داشت:حاشیه سازی ها در آستانه هفته دولت با هدف فراموشی مطالبات حقیقی مردم صورت گرفته است.

محمدباقر ربانی در گفتگو با خبرنگار  “دانشجو آزاد” در رابطه با برخی حاشیه سازی ها در آستانه هفته دولت گفت: این مباحثی که دولتمردان در فضای جامعه مطرح می کنند به عبارتی یک نوع فرافکنی است.

مدرس حوزه و دانشگاه افزود: به نظر می رسد عده ای به دنبال این هستند که اذهان مردم را به سمتی ببرند که مردم کارهای اساسی را از دولت مطالبه نکنند.

وی تصریح کرد: تنشهای ایجاد شده در هفته دولت سبب می شود که مطالبات حقیقی مردم فراموش شود لذا عده ای جامعه را ملتهب می کنند که مردم سوالات اساسی را از دولت نپرسند پس با ایجاد این فضا مقاصد خود را پیش می برند.

ربانی با اشاره به شرایط فعلی جامعه اذعان داشت: امروزه نخبگان سیاسی و نخبگان دانشگاهی وظایف بسیار خطیری دارند لذا نخبگان جوان و دانشگاهی باید مطالبات حقیقی مردم را مطرح و بازخوانی کنند که خواسته های مردم در سکوت به فراموشی سپرده نشود.

این استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت واقعا دنبال کار باشد به جای اینکه حاشیه سازی کند، کارها و اقداماتی که در طول دو سال انجام داده را با افتخار بیان می کند اما ظاهرا دولتمردان نتوانستند یا نمی خواهند کاری انجام دهند بنابراین با فرافکنی کنند دنبال حاشیه سازی هستند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi