پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:50:05 - چهارشنبه 8 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حادثه عظیم نهم دی ماه جلوه‌ای از فروغ بی منتهای عاشورا بود
حادثه عظیم نهم دی ماه جلوه‌ای از فروغ بی منتهای عاشورا بود که بر اعماق جان عاشورائیان تجلی کرد و در چهره بصیرت موضعگیری و صف آرایی مجدد در مقابل فتنه پیچیده‌ی جبهه استکبار جهانی که با همکاری سکولاریستهای تمامیت خواه انجام می‌گرفت ظاهر گردید.

به گزارش “دانشجوآزاد” بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت به مناسبت حماسه ۹ دی ماه ضمن دعوت از مردم جهت حضور پرشور در این تجمع بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ملت شهید پرور و ولایتمدار شهرستان های جیرفت و عنبرآباد

 

 

حادثه عظیم نهم دی ماه جلوه‌ای از فروغ بی منتهای عاشورا بود که بر اعماق جان عاشورائیان تجلی کرد و در چهره بصیرت موضعگیری و صف آرایی مجدد در مقابل فتنه پیچیده‌ی جبهه استکبار جهانی که با همکاری سکولاریستهای تمامیت خواه انجام می‌گرفت ظاهر گردید.

 

پس از آن همه آشوب و به هم ریختن شهر و به خطر انداختن امنیت ملی در حوادث انتخابات سال۸۸ که همه آن دست آخر به اسم آزادی تمام شد محرم آن سال هم غریزه آزادی خواهی حیوانی با نشانه بارز تفرقه اندازی و نقشه های شوم دوباره افسار پاره کرد.

برای ما شکستن شیشه مغازه ها و خرد شدن استخوان بسیجی زیر مشت و لگد منافقان و به آتش بانک ها قابل تحمل بود. ولی….. دیگر شکستن دل رهبری و صحبت های پر از غمش از دست این اتفاقات و هتک حرمت به مراسم امام حسین  غیر قابل تحمل بود. حماسه نهم دی نشان داد مردم ایران به درستی معنی ولایت فقیه را فهمیده اند که یکصدا فریاد اتحاد و یگانگی را در زیر علم سید علی سر بدهند. این حماسه نشان داد حرف آخر در هر جنبشی و فتنه ای حرف مردم است.

حرف اول مردم حمایت بی چون چرا از نایب برحق حضرت ولی عصر است….. نمونه اش شهید مصطفی صدرزاده که آثار جراحتش از دفاع شریعت روز عاشورا تا شهادتش در دفاع حریم اهل بیت و بنت ابی طالب قابل مشاهده بود.

در حماسه نهم دی درسی که به دشمن داده شد این بود که مردم ایران تحت هیچ شرایطی سازش پذیر نیستند و زیر بار حرف زور و تهدید و تحریم نمیروند. این یعنی تمام تیرهای دشمن ملعون به سنگ میخورد مگر اینکه یکسری انسان بظاهر روشنفکر تز مدرنیته بدهند و بگویند شعار مرگ بر آمریکا خلاف رفتار های بشری هستند. این منافقان همان ابوسفیان های زمانه هستند که مقاصد و اهداف خود را در قالب سخنرانی های تفرقه انگیز بیان کرده و میخواهند مردم را چارپایه رسیدن به اهداف خود قرار دهند.   حماسه حضور نهم دی باید حسب العین آحاد جامعه شود که با کوچک ترین اهانتی به امامت و ولایت راه نفس کشیدن بر دشمن را ببندند.

لذا از تمامی و یکایک مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد دعوت میکنیم در راهپیمایی شکوهمند روز نه دی با افتخار تمام شرکت کنند و عزت ملی را در تحقق آرمان امام و شهدا تکمیل کنند.

 

بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi