پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:00:28 - سه شنبه 25 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجوگرام/
جوانان ایرانی؛ شاگرد ممتازهای طریق الحسین(ع) +تصاویر
کمتر از یک هفته دیگر به روز اربعین حسینی مانده است و این روزها کاروان های ایرانی، علی‌الخصوص جوانان و دانشجویان ایرانی، در طریق الحسین(ع) روز خود را شب می‌کنند و هر چه بیشتر مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند از نیروی بدنی‌شان کم می‌شود اما دلشان آماده و آماده‌تر می‌شود.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛این روزها کمتر کسی با فضای مجازی و دنیای پر رمز و راز آن بیگانه و ناآشناست و اکثر افراد اعم از جوان و پیر، زن و مرد، دختر و پسر و… با این فضا دست و پنجه نرم می کنند. «اینستاگرام» از آن دست پدیده هایی است که توانست در بین ایرانیان محبوب شود و روزانه هزاران پُست در این فضا به اشتراک گذاشته می شود.

 کمتر از یک هفته دیگر به روز اربعین حسینی مانده است و این روزها کاروان های ایرانی، علی‌الخصوص جوانان و دانشجویان ایرانی، در طریق الحسین(ع) روز خود را شب می‌کنند و هر چه بیشتر مسیر راهپیمایی را طی می‌کنند از نیروی بدنی‌شان کم می‌شود اما دلشان آماده و آماده‌تر می‌شود. البته در کنار بعد معنوی این راهپیمایی عظیم، نمی‌توان از شور جوانی و شیطنت‌های آنان گذشت و بسیاری از جوانان تصاویر خود را در این مسیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

«دانشجوگرام» با جست و جو در این صفحات، تعدادی از این پست‌ها را در ادامه آورده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi