پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:38:30 - یکشنبه 25 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان عصر ۲۴ تیر ماه در محل سالن ورزشی فجر برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد“، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان عصر ۲۴ تیر ماه در محل سالن ورزشی فجر برگزار شد. در این جشن دانشجویان رشته های فناوری اطلاعات، پرستاری، مامایی، مهندسی بهداشت محیط، بهداشت عمومی، علوم تغذیه، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، اتاق عمل، فیزیوتراپی، مهندسی بهداشت حرفه ای، پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

این جشن فارغ التحصیلی یکپارچه و جامع برای دومین بار است که در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود و در این جشن علاوه بر حضور مسئولان دانشگاه، خانواده های دانشجویان نیز فرزندانشان را همراهی کردند.

دکتر مجید فصیحی هرندی معاون آموزشی دانشگاه پیام دکتر حق دوست رئیس دانشگاه را به این جشن قرائت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشی کرمان نیز در این جشن گفت: شما دانشجویان امروز کسوت ابن سینا را پوشیده اید، ابن سینایی که اکنون الگوی تمام عیار برای دانشجویان جهان است.

وی افزود: آرزوی مسئولان دانشگاه شادابی، تندرستی و عاقبت بخیری دانشجویان است.

در این جشن از استاد مسعود پریرخ عضو هیات علمی دانشکده دندان پزشکی کرمان به عنوان استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اهدای لوح یادبود قدردانی شد.

استاد پریرخ که در سال ۱۳۴۴ در شهر مشهد متولد شده است در این جشن گفت: نزدیک به ۲۸ سال است که در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستم و خرسندم از اینکه در دانشگاهی فعالیت دارم که بنیان گذار دانشگاه در کرمان مرحوم مهندس افضلی پور با عشق و علاقه در آن کار کرده است.

یکی از میهمانان ویژه این دانشگاه پروفسور “جم تانووا” معاون بین الملل دانشگاه مدیترانه شرقی بود که پیام این دانشگاه را برای دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرائت کرد.

دانشجویان دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی کرمان سوگند نامه خود را همراه با استاد پیشکسوت دانشگاه دکتر خراسانی قرائت کردند.

ساعات پایانی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به اجرای خواننده معروف کشورمان “مازیار فلاحی” اختصاص داشت که با اجرای آهنگ های مختلف عصر تابستانی خوشی را برای دانشجویان و خانواده های آنان رقم زد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi