پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:00:00 - یکشنبه 28 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه باهنر خبر داد
جشنواره ملی حرکت به مناسبت هفته دفاع مقدس میزبان فرمانده نیروی دریایی ارتش است
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه باهنر خبر داد:جشنواره ملی حرکت به مناسبت هفته دفاع مقدس میزبان فرمانده نیروی دریایی ارتش است.

احمد یوسف زاده در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برنامه های دانشگاه جهت دانشجویان جدیدالورود گفت: امسال با توجه به اینکه همه فرآیند ثبت نام و رزرو خوابگاه و… به صورت اینترنتی صورت می گیرد مانند سالهای گذشته ستاد استقبال حضور فیزیکی فعالی ندارد و تغییراتی در این زمینه اعمال شده است.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان  افزود: مکانهایی برای مراجعه دانشجویان جدیدالورود جهت راهنمایی تعیین شده همچنین در ابتدای ورود دانشجویان بسته ای که شامل معرفی دانشگاه و بخش های مختلف آن است به آنها تقدیم می شود علاوه براین جلسه توجیهی نیز برای دانشجویان جدیدالورود در ابتدای سال برگزار می گردد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی حرکت در آغاز ترم جدید اظهار داشت: اتفاق مهمی که همزمان با آغاز ترم جدید تحصیلی در دانشگاه شهید باهنر کرمان به وقوع می پیوندد برگزاری جشنواره ملی حرکت است که از سوم تا پنجم مهرماه با حضور بیش انجمن های علمی بیش از ۱۰۰ دانشگاه کشور برگزار می گردد.

یوسف زاده تشریح کرد: نمایشگاهی با حدود ۱۷۰ غرفه از تولیدات علمی دانشجویان در تالار افضلی پور به معرض نمایش گذارده می شود که دعوتنامه هایی برای مدارس و دیگر دانشگاههای کرمان جهت بازدید از این نمایشگاه ارسال گردیده است.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان در رابطه با برنامه دانشگاه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: به دلیل همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی دانشگاهها و برگزاری جشنواره ملی حرکت، برنامه هایی در دل جشنواره بدین مناسبت برنامه ریزی شده است شروع جشنواره از مزار شهدای گمنام بوده است و در پایان امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سخنران مراسم اختتامیه جشنواره خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های فرهنگی دانشگاه تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی دانشگاه برنامه هایی جهت استقبال و همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهند داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi