پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:58:28 - یکشنبه 15 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قول سردار سلیمانی به مسئولین دانشگاه باهنر کرمان؛
جریان فعالیت های علمی وفرهنگی دانشگاه باهنر در حوزه دفاع مقدس را به اطلاع رهبری می رسانم
سردار قاسم سلیمانی در دیدار با مسئولین دانشگاه شهید باهنر کرمان قو داد جریان فعالیت های علمی وفرهنگی دانشگاه در حوزه دفاع مقدس را به اطلاع رهبری برساند.

به گزارش “دانشجوآزاد” روز گذشته مسئولین دانشگاه شهید باهنر کرمان با سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس دیدار کردند؛ در این دیدار دکتر بصیری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و احمد یوسف زاده؛مدیر فرهنگی دانشگاه، نقش دانشگاه در تدوین ادبیات پایداری را برای سردار سلیمانی تشریح کردند.

دکتر بصیری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،کنگره ادبیات پایداری را که اخیرا ششمین دوره آن به همت دانشگاه برگزار شد، از افتخارات این دانشگاه بر شمرد و گفت: استادان برجسته دانشگاه شهید باهنر بدون هیچ چشم‌داشتی و با افتخار ششمین کنگره ادبیات پایداری را برگزار کردند و همچنان آماده‌اند با شیوه‌های علمی و کارآمد به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند.

در این نشست صمیمی، احمد یوسف زاده؛ مدیر فرهنگی دانشگاه، ضمن تجلیل از برگزارکنندگان کنگره ادبیات پایداری در دانشگاه خطاب به سردار سلیمانی بیان کرد: کنگره‌ای که در دانشگاه شهیدباهنر برگزار می‌شود خروجی ارزشمندی از جمله ۶ جلد کتاب شامل صدها مقاله علمی داشته که توسط استادان برجسته دانشگاه‌‌های کشور نوشته شده‌اند.

پس دکتر بصیری و یوسف زاده از سردار سلیمانی تقاضا کردند، تدبیری بیندیشند تا رهبر معظم انقلاب از این نهضت ادبی که سالهاست در کرمان و دانشگاه شروع شده اطلاع پیدا کنند.

سردار سلیمانی پس از استماع سخنان مسئولان فرهنگی دانشگاه با ذکر نام از استادان دانشگاه بخاطر تلاششان برای حفظ فرهنگ پایداری تشکر کرد و گفت: نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس باید به شخصیت واقعی شهدا نزدیک شوند و با آنها زندگی کنند.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: پرداختن به حماسه جبهه‌ها برای خود دانشگاه‌ها نیز مفید است و این تلاش ارزشمند یک تعامل دوطرفه است که در آن دانشگاه به فرهنگ شهادت کمک می‌کنند و شهدا به فضای دانشگاه ها معنویت می‌بخشند.

وی همچنین برپایی کنگره و ایجاد گرایش ادبیات پایداری را جهاد علمی دانست. سردار سلیمانی در خصوص در خواست مسئولان فرهنگی دانشگاه هم  قول داد جلسه‌ای در حضور رهبر معظم انقلاب تشکیل بشود تا معظم‌له در جریان فعالیت‌های علمی و فرهنگی در حوزه دفاع مقدس استان کرمان که توسط دانشگاه و مرکز حفظ آثار انجام گرفته قرار گیرند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi