پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:58:00 - چهارشنبه 6 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان؛
جریان فتنه ۸۸ هیچ ارتباطی به بحث انتخابات نداشت/۹دی روز گفتمان و بصیرت انقلاب است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان گفت: جریان فتنه۸۸ هیچ ربطی به انتخابات نداشت و تنها براندازی نظام مدنظر بود.

ناصر بهروز در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با یوم الله ۹ دی گفت: روز ۹دی یکی از روز های بیاد ماندنی و ماندگار انقلاب است که تجلی حضور مردم است؛ روزی که مردم بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از انقلاب بصیرتی مثال زدنی نشان دادند و روزی ماندگار رقم زدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای کرمان افزود: جریان فتنه ۸۸ یکی از چالش هایی بود که برای نظام پیش آمد و باید بپذیریم که دشمنی با انقلاب نه تنها کم نشده بلکه روز به روز بیشتر شده است و سر منشا این دشمنی هابا  ملت ما بعد از ۴۰سال آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی می باشد که تمام تلاش خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی می کنند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه ای که رخ داد هیچ ربطی به انتخابات نداشت؛ اظهار داشت: ناآرامی که در کشور  پیش آمد مطمئنا بر سر انتخابات نبود؛ مشخص بود که براندازی نظام را می خواستند و سرمنشا این براندازی هم فکری بود که در  آمریکا و کشورهای اروپایی چیده شده بود؛ روشن بود که سالیان متوالی روی این موضوع کار شده بود وقصد داشتند  از طریق شورش مردمی نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند.

بهروز ادامه داد: مساله مهم در جریان فتنه ۸۸ تبیین همه ابعاد آن است باید برای مردم و نسل جوان تمام ماجرا تشریح شود، کسانی که در این فتنه دست داشتند و به سرمایه های اجتماعی مردم آسیب زدند و تحریمهایی که بعد از این جریان بر علیه کشور ما تصویب شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای کرمان با اشاره به حمایت بیگانگان از فتنه گران توضیح داد: در فتنه ۸۸ آمریکا و انگلیس نقش مهمی داشتند و کسانی  در داخل کشور پیاده نظام اجرا کننده دستورات آمریکا و صهیونیست بودند و مشخصا قصد براندازی نظام را داشتند.

وی گفت: سال ۸۸ برخی افراد بدعت بدی گذاشتند، کسانی که خود مرد قانون بودند و با شعار قانون گرایی وارد شدند؛ آرا ۸۵ درصدی مردم را نشانه گرفتند و به مردم و نظام لطمه زدند؛ این افراد باید در مقابل خدا و مردم پاسخگو باشند.

ناصر بهروز با تاکید بر حمایت همیشگی ملت از نظام تصریح کرد: در همه چالش های نظام از جنگ تحمیلی گرفته تا بحرانهای اقتصادی و تحریمها همواره مردم تکیه گاه انقلاب بودند و به نظام اعتماد داشتند و همین موضوع رمز سربلندی نظام اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای کرمان  افزود: مطمئنا اگر در کشور دیگری ماجرای سال ۸۸ رخ می دهد حکومت هزاران نفر از مردم را قتل عام می کرد اما رافت جمهوری اسلامی و بصیرت و روشنگری رهبر انقلاب باعث شده عده ای هم که بدلیل غبارآلود بودن فضا حق را از باطل تشخیص نمی دادند به سمت نظام برگردند و فهمیدند توطئه خارجی در میان است .

وی خاطرنشان کرد:  ۹دی روز گفتمان و بصیرت انقلاب است روزی که گفتمان انقلابی بر گفتمان غیر انقلابی غلبه کرد و نشان دهنده بصیرت مردم بود که در طول تاریخ از این مصادیق بسیار داریم که مردم کم بصیرت با عث سقوط دولت ها شده اند اما درود بر مردم شریف ایران که در۹ دی توانستند با رفتار نجیبانه خود استکبار را ناامید کرده و چهره فتنه گران را از نظام جمهوری اسلامی ایران پاک کنند.

بهروز با اشاره به یکی از ماموریتهای مهم بسیج دانشجویی اظهار داشت: یکی از ماموریتهای بسیج دانشجویی تبیین و روشنگری برای جوانان است که بازخوانی وقایع سال ۸۸ برای دانشجویان از طریق برگزاری تریبون آزاد، چاپ نشریه، سخنرانی های پیش از خطبه های نماز جمعه در این ایام صورت می گیرد.

وی با اشاره به بحث حصر سران فتنه گفت: حصر یکی از لطف های نظام به فتنه گران بود زیرا جنایات سران فتنه برکسی پوشیده نیست و حتما باید روزی محاکمه شوند و در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشند.

 

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi