پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:47:24 - یکشنبه 15 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جان و مال ۵۰۰۰ دانشجوی دانشگاههای , شهرک دانشگاهی صادقیه در دستان مسئولین امنیتی و ترافیکی استان
بعد از گذشت ۵ روز ازمرگ یک دانشجوی کرمانی در در بزرگراه عاشقان ولایت مقابل داشگاه بعثت ,مسئولین گویا تازه به فکراجرای احداث پل مقابل دانشگاه و اصلاح دوربرگردان کرده اند در حالی که این تصمیم باید مدتها قبل اجرا میشد .آیا هزینه  نصب چند سرعت گیر ناقابل قبل از مسیرهای واصل به دانشگاه در […]

بعد از گذشت ۵ روز ازمرگ یک دانشجوی کرمانی در در بزرگراه عاشقان ولایت مقابل داشگاه بعثت ,مسئولین گویا تازه به فکراجرای احداث پل مقابل دانشگاه و اصلاح دوربرگردان کرده اند در حالی که این تصمیم باید مدتها قبل اجرا میشد .آیا هزینه  نصب چند سرعت گیر ناقابل قبل از مسیرهای واصل به دانشگاه در مقابل جان یک دانشجو هزینه گزافی میداشت ؟

بعثت 2

شهرک دانشگاهی صادقیه که طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته قرار است ۶ دانشگاه را در خود جای دهد , توجه مسئولین امنیتی و ترافیکی را میطلبد . با توجه به نزدیکی ایام مهر ماه و شروع ترم دانشگاهها بهتر است هم اکنون به فکر اجرای طرحهای باشیم که شاید مدتهاست در سر میپروانیم  تا قرار نباشد اتفاق ناگوار دیگری را شاهد باشیم و بعد ازآن مجدداهر مسئول تقصیر را بر گردن فرد دیگری بیاندازد .

احداث یک پل به تنهایی برای ایجاد امنیت دانشجویان کافی نمیباشد, شاید مشکل ارازل و اوباش  در شبها در هنگام عبور از پل هوایی کم از نبود پل نباشد  .

مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان علی الخصوص دختران ,در ساعات کم تردد شهر و نبود وسائل نقلیه عمومی از دیگر مشکلات دانشجویان میباشد .

اینها بخش کوچکی است از مشکلات , که دانشجویان با آنها دست به گریبانند  که امید است با اندکی تامل و سعه صدر مسئولین امنیتی و ترافیکی هر چه سریعتر این مشکلات حل شوند تا دیگر دانشجوی ما دغدغه خاطری جز تحصیل علم نداشته باشد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi