پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:45:18 - دوشنبه 24 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جانفشانی های بی حد و مرز پاسداران، ترامپ را دستپاچه کرده است
مسئول قرارگاه شهیدزین الدین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: جانفشانی های بی حد و مرز پاسداران رئیس جمهور آمریکا را دستپاچه کرده است.

به گزارش “دانشجوآزاد” مهدی شکری زاده در رابطه با سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: رفتارهای این روزهای رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد این کشور هنوز هم خواهان این است در جهان با رفتارهای غلط خود نشان دهد یگانه قدرت عالم است اما چه آنها بخواهند چه نخواهند به واسطه رهنمودهای امام خمینی (ره) و تربیت نیرویی در سطح انقلاب این یگانگی قدرت در جهان از بین رفت و همه ملتها برای مقابله با استکبار به صف شده اند.

مسئول قرارگاه شهیدزین الدین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: امروز جانفشانی های بی حد و مرز نیروهای تربیت شده انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان رئیس جمهور آمریکا را دستپاچه کرده که نمی داند در کدام مسیر و خط حرکت کند بطوریکه او را ازفعالیت های کشوری خود بازستانده و تنها فکر و دغدغه او شده مقابله با کشورایران اسلامی که از هیچ اقدامی در این مسیر دریغ نمی کند.

وی اظهار داشت: این رادیگر تمام کشورها وسران اتحادیه ها ونهادهای بین المللی بهتر میدانند دردهه ۴۰و۵۰وجنگ تحمیلی وجنگ های اخیر خاورمیانه ودست درازی درقانون ها واداره کشورها ناقص حقوق بشری وتروریست پرور چه کسی بوده .

شکری زاده توضیح داد: متاسفانه در بسیاری از کشورها ازجمله کشور خودمان افرادی لیبرال منسب هنوز کشور آمریکا را باور دارند و متاسفانه باعث میشوند که فرامین اجرایی و راهبردی کشور دچارخطا شوند ‌و کشوررا دچارصدمه وحواشی کنند درهمین انتخابات اخیر آمریکا رهبری فرمودند فردی که انتخاب شده باعث خواهد شد که بسیاری از حقایق کشورآمریکابرای مردم ایران اسلامی وسایرین واضح ونمایان شود والحمدالله این چنین شد وحقیقت خط ومشی رهبری برای همگان واضح شد.

مسئول قرارگاه شهیدزین الدین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: درابتدای همین مذاکرات هسته ای رهبری فرمودنداگراین مسئله هسته ای حل شود درآینده آنها چیزدیگری رامطالبه میکنند وخواسته آنها توان دفاعی ماست واین چنین هم شده است .

وی عنوان کرد: درجایی ترامپ سپاه که حافظ منافع مظلومین درجهان است را ترروریست خطاب میکند که کسی نداند دست پرورده و پدر گروهک های تروریستی درجهان کسی جزهمین کشورآمریکا نیست که چه فسادها و خرابی هایی رابه بارآورده اند ازجنگ تحمیلی تاسوریه وعراق ویمن وافغانستان.

مهدی شکری زاده تشریح کرد: اما سران آمریکایی باید بدانند که ایران اسلامی دیگرحاضر به مذاکره مجدد نخواهد بود و خیال از بین بردن توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی خیال باطل است که هرکز تعبیرنمیشود ؛چون این مردم وحدت ومحبت خودبه نظام ومبانی نظام رادرعرصه های متفاوتی نشان داده وکسی حاضربه معامله امنیت خود نیست.

 

مسئول قرارگاه شهیدزین الدین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: نگاه بادقت وتیزبینانه به رهنمودهای رهبریست که رهگشای بسیاری ازمسائل است و قطعا در آینده ای نزدیک ما شاهد طوفانی از جانب مردم ایران اسلامی خواهیم بود که سیلی محکمی براین کشور آمریکا وسران آن واسرائیل تباران خواهند زد که سرخی و درد آن هیچ گاه پاک نخواهد شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi