پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:11:18 - شنبه 19 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد واحد کرمان:
ثبت‌نام اعتکاف دانشگاه آزاد کرمان تا ۲۶ بهمن ادامه دارد
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد کرمان گفت: ثبت نام اعتکاف دانشگاه آزاد واحد کرمان از ۱۶ بهمن آغاز شده و تا ۲۶ بهمن ادامه دارد.

حجت الاسلام قنادزاده مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد واحد کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص استقبال دانشجویان این دانشگاه از طرح ازدواج دانشجویی عنوان کرد: آمار دقیق ثبت نام ها مشخص نیست، اما میزان استقبال دانشجویان نسبت به سال‌های گذشته خیلی کم‌تر شده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد کرمان ادامه داد: برای زوج‌هایی که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، کلاس‌ها و کارگاه‌های مشاوره قبل ازدواج برگزار می شود تا زوج های جوان با شخصیت و خلقیات یکدیگر آشنا شوند.

قناد زاده در خصوص مراسم اعتکاف این دانشگاه اظهارداشت: ثبت نام این مراسم از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده است ۲۶بهمن ماه ادامه دارد.

قنادزاده افزود: طبق برنامه ریزی ما دانشجویان دختر در دانشگاه اسکان پیدا می‌کنند و دانشجویان پسر در خارج از دانشگاه مستقر خواهند شد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد کرمان در خصوص برنامه‌هایی که طی دوره اعتکاف برای دانشجویان انجام خواهد شد،بیان کرد: برای وقت سحر برنامه مناجات خوانی ویژه‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و همچنین در طی روز کارگاه‌های مختلف با رویکردی اخلاق محور و مسئله محور برای آن‌ها برگزار می‌کنیم. همچنین در ساعات مختلف شبانه روز قرائت قرآن و سخنرانی مذهبی را در این برنامه گنجانده ایم.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi