پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:37:09 - چهارشنبه 26 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تکاپوی سیاسی مهناز افشار در فضای مجازی; تبری جستن از پدرشوهر !
تکاپوی سیاسی مهناز افشار در فضای مجازی

به گزارش “دانشجوآزاد” مهناز افشار پیش از ازدواج با محمدیاسین رامین، زمانی در پاستور با اسفندیار رحیم مشایی دیداری داشته است و اکنون خود را بازی خورده معرفی می کند از همین روی واقعا نمی‌توان درباره نیت افشار و رفتارهای این روزهایش مبنی بر تبری جستن از پدر همسر خود اظهارنظر کرد

انتشار خبر ازدواج مهناز افشار با پسر محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت دهم و یکی از احمدی نژادی‌های دو آتشه ، نخست تعجب ها را برانگیخت و سپس واکنش های بسیاری را از جانب مردم در پی داشت به طوری که این بازیگر سرشناس تا به امروز در معرض آماج واکنش مردم قرار گرفته است، چراکه هیچ کس انتظار وصلت یکی از چهره های مطرح فرهنگ و هنر با فرزند یک احمدی نژادی که در زمان ریاستش خود به تنهایی گلوی مطبوعات اصلاح طلب را فشرد و تا خفگی آن پیش رفت و مسبب بیکاری چندین روزنامه نگار و خبرنگار شد، را نداشت.

 

همین انتقادات مردمی موجب شد تا افشار به امید خاتمه دادن به هجمه‌ها، تصویری از خوانده شدن خطبه عقد خود و محمد یاسین رامین را منتشر کند. اما این واکنش‌های مردمی به این بازیگر زن به اتمام نرسید و وصلت با خانواده رامین دامن افشار را می‌گرفت.

 

به طوری که هر گاه سخنی از خانم بازیگر به میان می‌آید غالبا کسی کارنامه هنری او در خاطرش تداعی نمی‌شود بلکه نسبت فامیلی‌اش با معاون مطبوعاتی احمدی نژاد به اذهان متبادر می‌شود. از همین روی مهناز افشار در هر فرصتی از شبکه های اجتماعی بهره می‌گیرد تا از پدر همسرش تبری جوید. اخیرا هم تصویری در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد و در آن اعلام داشت که زمانی پدر همسرش او را « معلوم الحال» خوانده است.

توییتر مقر تبری جستن از پدر شوهر!
با اتخاذ نگاهی گذرا به صفحه توییتر خانم بازیگر به وضوح می‌توان دریافت که بسیاری از توییت‌های او به تبرئه کردن خود از اقدامات محمد علی رامین اختصاص دارد و در بسیاری از این پست ها درصدد است تا گرایش سیاسی خود را متمایز از پدر همسرش نشان دهد و در حال پاسخگویی به انتقاداتی است که بر او وارد می‌شود. به طوری که برای نشان دادن تفاوت خود با محمد علی رامین تصویری را منتشر ساخته است که در آن در برنامه ای در آستانه انتخابات ۸۸ حضور یافته است.

افشار این متن را توییت کرده است که:
« هیچ‌وقت علیه مردمم کاری نکردم. در مورد دیدار با آقای مشایی باید بگویم به ما گفتند ایشان فرق دارد ولی بازی خوردیم » این توییت او هم واکنش های بسیاری را در پی داشت و همین امر موجب شد تا او به فاصله ۱ ساعت پس از درج این توییتش تصویری از مجله رویش را منتشر کند و در آن نوشت:« برای این تصویر توسط آقای رامین «معلوم‌الحال» خطاب شدم و مجله رویش توقیف شد. همان فردی که من را به خاطرش محکوم می‌کنید.»

رکورد دوران رامین!
رفتارهای خاص محمد علی رامین، زمانی که بر صندلی معاونت مطبوعات تکیه زده بود، در مواجهه با نشریات اصلاح طلب از خاطره‌ها پاک نخواهد شد. وقتی که کوچک ترین نقدها به دولت دهم را بر نمی تابید و به راحتی نوشیدن آب، اقدام به تهیه گزارش جهت توقیف روزنامه‌ها می‌کرد و به دنبال آن در بهترین حالت! باعث بیکاری چندین خبرنگار و روزنامه نگار می شد. به طوری که در طول ۱۳ ماه با لغو امتیاز ۹ نشریه ، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی به مطبوعات در طول تاریخ رکورددار شد. از همین روی کارنامه کاری اش همانند سایر دولتمردان نهم و دهم همواره در کتاب تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد.

مهناز افشار پیش از ازدواج با محمدیاسین رامین، زمانی در پاستور با اسفندیار رحیم مشایی دیداری داشته است و اکنون خود را بازی خورده معرفی می کند از همین روی واقعا نمی‌توان درباره نیت افشار و رفتارهای این روزهایش مبنی بر تبری جستن از پدر همسر خود اظهارنظر کرد و او را در مظان قضاوت قرار داد. اما در ارتباط با واکنش های مردمی باید گفت که این انتقاداتشان پر بیراه نیست و مستدل و مملو است از خاطره‌های فراموش ناشدنی!

آفتاب یزد / مریم علیزاده منصوری

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi