پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:13:45 - جمعه 31 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توسل به ائمه، ایثارگری و انسجام نیروهای مسلح رمز موفقیت در دفاع مقدس بود/کرمان ظرفیت الگو شدن در عرصه های مختلف را دارد
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:ما تنها به ائمه معصوم توسل کردیم و با رهنمودهای امام و ایثارگری مردم به پیروزی رسیدیم، ایثارگری شهدا، وحدت و انسجام نیروهای مسلح، ابتکار و نوآوری در جنگ و هدایت و پشتیبانی مردم را رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش “دانشجوآزاد“،به نقل از “آرمان کرمان “سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در رژه نیروهای مسلح شهر کرمان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در محل بلوار ۲۲ بهمن برگزار شد، اظهار کرد: گذشت و فداکاری خانواده‌های معزز و گرانقدر شهدا، جانبازان و رزمندگان را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن بیان اینکه استکبار جهانی استکبار جهانی در شرق و غرب بسیج شدند و جنگ تمام عیار را توسط رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند، تصریح کرد:پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی سه استراتژی مهار، انحراف و شکست انقلاب اسلامی را طراحی کرده است و همه اتفاقاتی که سال‌های ۵۷، ۵۸ و نیمه اول سال ۵۹ رخ داد، برای مهار و انحراف انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه  استکبار شرق و غرب زمانی که ناامید شدند و تیرشان به سنگ خورد، استراتژی سوم را در دستور کار خود قرار داده اند؛ ادامه داد: منظور از استراتژی سوم موضوع شکست انقلاب اسلامی است.

سردارابوحمزه با طرح این سوال که چرا صدام و رژیم بعث عراق برای پیاده‌سازی پروژه سوم استکبار جهانی انتخاب شد، عنوان کرد: آمریکا و سازمان‌های جاسوسی همچون موساد در رژیم بعث عراق چند محور دیده بودند که نخستین آن تشکیل اتحادیه بزرگ عربی است و حرکت‌هایی صدام انجام داد.

وی با اشاره به مطالب فوق گفت:از جمله حمله به کویت بود تا اینکه بتواند رهبری اتحادیه را به دست گیرد چون خود را یک سر و گردن بالاتر به لحاظ تجهیزات می‌دانست تا حاکمیت خود را بر غرب آسیا تثبیت کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دلیل دیگر انتخاب رژیم بعث عراق برای اجرای پروژه استکبار جهانی، جدا کردن خوزستان از ایران به دلیل نفت‌خیزی خوزستان بود، ابراز کرد: آنها می خواستند خوزستان رابه عراق ملحق کنند و در ادامه جنگ تحمیلی یعنی سال‌های ۵۹ و ۶۰ عمده حرکت‌های رژیم بعث عراق پیشروی در جبهه‌های شمال‌غرب، غرب و جنوب علیه جمهوری اسلامی بود، اما حتی یک متر از خاک ایران به دست دشمن نرسید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  جنگ ما با عراق ۳۱ شهریور ۵۹ آغاز و سوم خرداد ۶۱ در عملیات بیت‌المقدس تمام شد، افزود: پس از آن تا زمان پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و عملیات مرصاد با کل استکبار جهانی شرق و غرب و شورای همکاری خلیج فارس بود.

سردار ابوحمزه اذعان کرد ضمن بیان اینکه تمام مفادی که امام راحل بعد از عملیات بیت‌المقدس اعلام کردند، بندهای اصلی قطعنامه سال ۶۷ شد ، اظهار کرد: در نهایت استکبار و همه کسانی که هشت سال صدام را تا سال ۶۱ مستقیم و بعدا غیرمستقیم کمک می‌کردند، دستشان بالا رفت و تسلیم ایده، فکر و راهکار امام راحل شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد:ما مظلومانه و غریبانه و تنها، جنگ را اداره کردیم و تنها به ائمه معصوم توسل کردیم و با رهنمودهای امام و ایثارگری مردم به پیروزی رسیدیم، ایثارگری شهدا، وحدت و انسجام نیروهای مسلح، ابتکار و نوآوری در جنگ و هدایت و پشتیبانی مردم را رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود  امروز هم همه باید دست به دست هم دهیم و استان خودمان را بسازیم چون ظرفیت الگو شدن در عرصه‌های مختلف را دارد.

سردار ابوحمزه  رئیس جمهور آمریکا را فردی تازه کار و دیوانه خطاب کرد و افزود: فردی که فاقد منطق، استدلال و تجربه کاری است ایران را تهدید کرد.

این مقام مسئول متذکر شد:ما اعلام می کنیم اگر آمریکایی ها، صهیونیست ها، دولت های واسطه به آنها دست از پا خطا کنند و حرکتهایی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران چه در عرصه های نظامی، امنیتی و دیگر به وجود آورند به فضل الهی تمامی ناوها و ناوشگن های که در دریای خلیج فارس، دریای عمان، تنگه هرمز و حتی در اقیانوس هند قطار کرده اند توسط نیروهای مسلح ایران به قعر آبهای خلیج فارس و دریای عمان هدایت خواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا اگر نمی داند، بداند که ۳۵ نقطه از مراکز حساس، مهم و تامین کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه غرب آسیا شناسایی شده و همه در تیررس موشک های جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

وی تصریح کرد: موشک های شهاب ۳ با برد دو هزار کیلومتر آماده شلیک است و اگر امام ما اذن دهند آن موقع آقای ترامپ، همکارانش و کسانی که دنبال رو آمریکا هستند خواهند دیدید چه بلای سر آمریکایی ها و ایادی آنها در منطقه غرب آسیا خواهد آمد.

ابوحمزه بیان کرد: آن زمانی که ما هیچ چیز در دست نداشتیم حتی سیم خاردار هم به ما نمی دادند ما در مقابل تمام استکبار ایستادیم و اکنون هم به فضل الهی نیروهای مسلح ایران اسلامی چنان قدرتی پیدا کرده اند که به ۳۵ کشور دنیا سلاح و مهمات صادر می کنیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi