پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:17:27 - شنبه 6 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد؛
توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در روز اول ماه رمضان در میان نیازمندان و سیل زدگان
رضا اسماعیل کاخ گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۳۰۰ بسته معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی و رب گوجه آماده شده است ودر بین محله های حاشیه نشین استان و مناطق سیل زده توزیع می شود.

رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد: بعد از تاکید رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان علاوه براقدامات جهادی که در این راستا انجام داده است با مشارکت مردم و خیرین یک پویش را راه اندازی کرده است.

اسماعیل کاخ ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲ هزار بسته ی معیشتی آماده و توزیع شده است وهمچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۳۰۰ بسته معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی و رب گوجه آماده شده است و در بین محلات حاشیه نشین استان و مناطق سیل زده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه مناطق سیل زده جنوب استان و شهرستان شهداد در اولویت قرار دارند اظهارکرد: باتوجه به سیل های اخیر جنوب استان و با از بین رفتن محصولات کشاورزی و دام مردم سیل زده اولویت کمک به مردم این منطقه است و بسته های معیشتی شنبه ششم اردیبهشت ماه به خانواده هایی که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.

اسماعیل کاخ در خصوص اقدامات بسیج دانشجویی استان در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: با شییوع ویروس کرونا قرارگاه مبارزه با کرونا در بسیج دانشجویی استان کرمان شکل گرفت که این قرار گاه فعالیت خود را با تولید مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح و ضد عفونی کردن معابر آغاز کرده است.

مسئول بیسج دانشجویی استان کرمان خاطر نشان کرد: کارگاه های تولید ماسک را راه اندازی توسط قرار گاه مبارزه با کرونا راه اندازی شد که تا کنون بیش از ۱۵ کارگاه تولید ماسک در سطح استان در حال فعالیت هستند و یک  کارگاه تولید شیلد ولباس نیز در دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi