پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:16 - چهارشنبه 20 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع سحری و افطاری ماه مبارک رمضان در محل خوابگاهها/ داشتن نامه آموزش برای ارائه خوابگاه در ترم تابستان الزامی است
رئیس اداره خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:خوابگاه طبق روال گذشته به کار خود ادامه خواهد داد و به علت همزمانی با ماه رمضان سحری و افطاری در محل خوابگاه ها توزیع می گردد.

سمیه کویری زاده در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاد در رابطه با برنامه های خوابگاه در ماه مبارک رمضان گفت :خوابگاه طبق روال گذشته به کار خود ادامه خواهد داد و به علت همزمانی با ماه رمضان سحری و افطاری در محل خوابگاه ها توزیع می گردد.

رئیس اداره خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: به دلیل اینکه دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان درگیر امتحانات هستند برنامه های ویژه ی این ماه برگزار نمی گردد.

وی در خصوص ارائه خوابگاه به دانشجویان در ترم تابستان عنوان کرد: درترم تابستان به دانشجویانی اتاق داده می شود که نامه آموزشی و یا کارآموزی داشته باشند که به این منظور دو خوابگاه درنظر گرفته شده ، خوابگاه دخترانه در خیابان شهاب و خوابگاه پسرانه در شهرک شهید ایرانمنش .

وی در پایان با اشاره به شرایط مهمان شدن در خوابگاه خاطرنشان کرد: شرایط مهمان شدن در خوابگاهها ، برای اقوام درجه ی یک هزینه ای در بر ندارداما بقیه خویشاوندان بایستی به ازای هر شب هزینه را به خوابگاه بپردازند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi