پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:21:36 - یکشنبه 22 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تمدید ثبت نام ازدواج دانشجویی
ثبت نام نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی تا تاریخ ۲۷ آذر ماه جاری تمدید شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا: با توجه به درخواست دانشگاهیان، ثبت نام شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی امسال تا ۲۷ آذرماه تمدید شده است.
دانشگاهیان متقاضی برای ثبت نام در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی می توانند تا تاریخ ۲۷ آذر با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
زوجین دانشجو برای ثبت نام باید تاریخ عقدشان از ۱ مهرماه ۹۳ الی ۳۰ مهرماه ۹۴ باشد و چنانچه هر دو طرف دانشجو هستند فقط یکی از دو طرف نیاز به ثبت نام دارند.
علاقمندان بعد از ثبت نام باید اصل مدارک شامل عقدنامه، کارت ملی، شناسنامه و کارت دانشجویی را برای ثبت نهایی به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یا در صورت وجود نداشتن دفتر نهاد، به رابط فرهنگی دانشگاه ارائه کنند.
زوج هایی که تاکنون موفق به ثبت نام شده اند نیز از تاریخ ۲۵ آذر ماه می توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.nahad.ir نسبت به انتخاب کاروان های اعزامی به مشهد مقدس اقدام کنند. بر اساس برنامه ریزی ها زوج های دانشجو در قالب ۳۵ کاروان به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
براساس گزارش سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، یکی از کاروان های اعزامی ویژه اساتید دانشگاهی است که تاریخ عقد آنها در طول یک سال گذشته بوده است و در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام انجام داده اند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi