پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:10:22 - چهارشنبه 3 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تمام تقلای جارچیان رسانه ای دولت جهت انحراف جامعه از مطالبات اصلی، به بهانه یک آقازاده
مردم امروز مشکلات عدیده ای دارند مشکلات معیشتی دارند، مشکلات بیکاری دارند و مایه شرمساری است که امروز به خاطر لغو یک سخنرانی همه دولت و ارکان رسانه ای دولت بسیج می شوند تا این موضوع را در دستور کارشان قرار دهند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نظر می رسد در خصوص لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، دستور فوری رئیس جمهور مبنی بر پیگیری این موضوع جنجال رسانه ایست و امروز جریانی به عنوان جارچیان رسانه ای همسوی دولت جهت انحراف افکار عمومی به راه انداخته اند تا ذهن مردم از مشکلات عدیده جامعه دور شود.

در پایان دولت نیاز هست دولت یک گزارش واقعی از اقدامات انجام شده را ارائه دهد و با جنجالات رسانه ای نمی توانند مطالبات اصلی مردم را از افکار جامعه دور کنند.

مردم امروز مشکلات عدیده ای دارند مشکلات معیشتی دارند، مشکلات بیکاری دارند و مایه شرمساری است که امروز به خاطر لغو یک سخنرانی همه دولت و ارکان رسانه ای دولت بسیج می شوند تا این موضوع را در دستور کارشان قرار دهند.

اگر امروز در بحث فیش های حقوقی، صندوق ذخیره فرهنگیان و صندوق توسعه دولت اقدامی انجام داده بود به هر حال جامعه می پذیرفت که این موضوع هم پیگیری شود و اشکالی نداشت ولی با این شدت و حدتی که امروز راس دولت به خصوص آقای رئیس جمهور دستور پیگیری می دهد و این را مایه شرمساری می داند باعث تعجب است؛ البته از این شرمساری ها برای دولت بسیار است اگر بخواهیم مثال بزنیم همین حاشیه شهر مشهد مایه شرمساری دولت است، دولت امروز چه خدماتی انجام داده؟! به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهین کنند ولی رئیس جمهور و ارکان فرهنگی دولت نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند، مایه شرمساری است؛ امروز زائرین اباعبدالله در مرز مهران در این هوای سرد دچار گرفتاری هستند و دولت واکنشی و دستوری از طرف رئیس جمهور دریافت نمی کند برای حل مشکلات مردم و بی تفاوت هستند ولی برای یک سخنرانی جار و جنجال سیاسی راه می اندازند.

در این سالها آقای مطهری بیشترین تریبون را در اختیار داشته است و صحبتهایِ وی ارکان نظام را زیر سوال برده خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشته ولی آزادانه صحبت می کند و رفت و آمد می کند و در همه کشور سخنرانی می کند در مقایسه با این لغو سخنرانی تعداد کثیری از نمایندگان مجلس در سالهای قبل در دانشگاهها سخنرانیشان لغو شده دولت هیچ تحرکی و واکنشی نداشته پس اگر واکنشی هست باید برای همه وجود داشته باشد نه برای سوگلی های دولت روحانی!

دادستان محترم مشهد کار بسیار به جایی انجام داده اند که یک میتینگ سیاسی بدون مجوز را لغو کرده اند چون قانون باید برای همه یکسان باشد نه اینکه برای عده ای نورچشمی ها امتیاز ویژه قائل شوند کما اینکه در این دولت برای یکسری افراد جریان ساز حاشیه امنی وجود دارد و دولت با تمام وجود از اینها حمایت می کند.

لغو یک سخنرانی چنان مساله حادی نیست که رئیس جمهور جهت پیگیری آن دستور ویژه دهد یا نمانیدگان مجلس اعتراض کنند ما از نمایندگان انتظار داریم که کار نمایندگی خود را انجام دهند؛ بیش از ده روز است که هوای تهران آلوده است رئیس جمهور، مجلس و خانم ابتکار چقدر این عرصه اظهارنظر کردند و اقدام انجام دادند؟! در طی این روزها تعدادی از هموطنان ما بر اثر آلودگیفوت کردند آیا این مساله آنقدر اهمیت نداشت که رویس جمهور برای آن دستور پیگیری ویژه صادر کند؟!

 

ناصر بهروز

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi