پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:13:54 - پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای خبر داد
تقدیم تعدادی چکش به منظور برخورد با نجومی بگیران به رئیس سازمان بازرسی کل کشور
محمد امین سلیمی در نامه‌ای خطاب به قاضی سراج ضمن انتقاد از رفتار مجری برنامه روز کارگر با حضور رئیس جمهور اعلام کرد: تعدادی چکش جهت برخورد با نجومی بگیران و کلیه ذخیرگان نظام، عوامل دست اندرکار در اختلاس صندوق فرهنگیان و همچنین برخورد با آقازادگانی که محموله‌های بزرگ جا به جا می‌کنند تقدیم می‌شود.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرگزاری فارس، محمد امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه‌ای خطاب به قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن انتقاد از رفتار مجری برنامه روز کارگر با حضور ئیس جمهور اعلام کرد: تعدادی چکش جهت برخورد با نجومی بگیران و کلیه ذخیره‌گان نظام، عوامل دست اندرکار در اختلاس صندوق فرهنگیان و همچنین برخورد با آقازادگانی که محموله‌های بزرگ جا به جا می‌کنند و به طور کلی هر عزیز کرده و بزرگ و بزرگ زاده‌ای که فقر و مشکلات مستضعفین را به ریش‌خند گرفته و بر ارابه قدرت خودت جولان می‌دهند تقدیم می‌شود.

در ابتدای این نامه امده است: ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق الهی در جهت خدمتگزاری برای حضرتعالی و مجموعه همکارانتان. همانطور که مستحضر هستید در مراسم تکریم کارگران شریف ایران اسلامی که با حضور ریاست جمهور در حرم مطهر امام مستضعفین برگزار شد از توانمندی جدیدی در حوزه خرد کردن دهان ها توسط دولت رونمایی شد که در نوع خود ابزار جدیدی در جهت برخورد با افراد تلقی می‌شود.

همچنین در این نامه تصریح شد: از آنجا که مجموعه سازمان بازرسی کل کشور اطلاعات دقیقی از عوامل متخلف در جای جای نهادهای دولتی را در اختیار دارد. جهت برخورد با نجومی بگیران و کلیه ذخیره‌گان نظام، عوامل دست اندرکار در اختلاس صندوق فرهنگیان و همچنین برخورد با آقازادگانی که محموله های بزرگ جا به جا می‌کنند و به طور کلی هر عزیز کرده و بزرگ و بزرگ زاده‌ای که فقر و مشکلات مستضعفین را به ریش‌خند گرفته و بر ارابه قدرت خودت جولان می‌دهند، با کمال احترام تعدادی چکش به آن سازمان ارسال می‌گردد تا با ارسال به قسمت مربوطه با فرد خاطی برخورد شود. باشد که شیوه مطرح شده در حرم امام توسط مجری برنامه سرفصل برخورد با کسانی قرار بگیرد که به اعتماد عمومی ملت خدشه وارد می‌کنند و عامل رنج اقشار زحمتکش جامعه هستند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi