پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:15:48 - شنبه 16 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان:
تقارن وداع شهدای آتش نشان با آغاز دهه فجر نمایشِ انتقال شور حماسی نسل به نسل ملت انقلابی ایران بود
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت:تقارن وداع شهدای آتش نشان با آغاز دهه فجر نمایشِ انتقال شور حماسی نسل به نسل ملت انقلابی ایران بود.

به گزارش “دانشجوآزاد”  در سی و هشتمین بهار انقلاب ، دانشگاه پیام نور استان کرمان با برگزاری جشن بزرگ انقلاب میزبان خانواده های اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه پیام نور کرمان بود .

سرپرست دانشگاه در ابتدا ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: به رسم میزبانی باید به همگی شما خوش آمد گفت اما شما همگی خود میزبان این جشن هستید .

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: جشن های بزرگداشت انقلاب اسلامی یادآور روح ایثار و فداکاری و همبستگی میان ملت ایران است که همچنان جاری و ساری است .

خانم دکتر معین الدینی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس؛ به رسم قدرشناسی از فداکاری شهدای آتشنشان سپاسگزاری و تجلیل نمود .

وی تقارن وداع باشکوه شهدای آتشنشان با آغاز ایام دهه فجر را تقارنی معنی دار خواند و افزود این اتفاق تاکیدی بر انتقال شور حماسی و از جان گذشتگی نسل به نسل ملت انقلابی ایران بوده که تا به امروز ادامه داشته است .

در ادامه این مراسم ضمن معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر استانی و تجلیل از خانواده های شاهد دانشگاه با برنامه های شاد و متنوع همراه بود .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi