پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:54:21 - یکشنبه 2 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعامل بین دولت و مردم به جای تقابل موجب پیشرفت کشور می شود/دولت به دور از جناح بازی از همه ظرفیت های ملت استفاده کند
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن گفت: دولت باید استفاده از قابلیت های ملت را مد نظر قرار داشته باشد و به دور از هر گونه باند و جناح بازی از همه ظرفیت ها، سلیقه ها و توان ملت استفاده کند .

الیاس طاهری دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن در رابطه با شعار سال ۹۴ با عنوان « دولت و ملت، همدلی و همزبانی » در گفت و گو با خبرنگار ” دانشجو آزاد ” گفت : هر سال نامگذاری هایی که از طرف مقام معظم رهبری صورت می گیرد با دلیل و منطق و برنامه ریزی است.

وی افزود: در حال حاضر ایران به جایگاه خود رسیده و از ظرفیت های بالایی در پیشرفت های اقتصادی و صنعتی برخوردار شده است، این نامگذاری به این دلیل است که از تمام ظرفیت ها استفاده شود و به جای تقابل، تعامل بین دولت و مردم به وجود بیاید.

طاهری تصریح کرد: بین دولت و ملت باید تعامل و وحدت به وجود آید چرا که مردم ما مردمی منطقی هستند و به خوبی تصمیم می گیرند ، دولت هم باید از قدرت و ظرفیت مردم استفاده کند و مردم هم به دولت کمک کنند تا از همه پتانسیل ها و نقاط قوت برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن خاطر نشان کرد: امسال مقام معظم رهبری نامگذاری را بر عکس ساله های گذشته که بیشتر روی مباحث اقتصادی بود و همه آن ها مولفه هایی بود که در دل اقتصاد مقاومتی می گنجید،همدلی و همزبانی دولت و ملت مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مولفه ای است که باید با همراهی ملت و دولت به نتیجه برسد ادامه داد: اگر دولت برنامه ریزی کند و از ظرفیت ملت استفاده کند و ملت دولت را همراهی کند می توان از این قابلیت و ظرفیت های بالای کشور استفاده کرد و خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری را که چندین سال در دل اقتصاد مقاومتی مطرح شده را با تحقق شعار امسال به نتیجه رساند .

طاهری در پایان عنوان کرد: دولت باید استفاده از قابلیت های ملت را مد نظر قرار داشته باشد و به دور از هر گونه باند و جناح بازی از همه ظرفیت ها، سلیقه ها و توان ملت استفاده کند .

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi