پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:42:23 - پنجشنبه 31 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:
تشکیک در رأی نهایی شورای نگهبان بازی در زمین دشمن است/ تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همه نخبگان است
دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: تلاش برای حضور حداکثری و پرنشاط مردم در پای صندوق‌های رأی و طی یک روند آرام و همراه با قانون پذیری وظیفه همه نخبگان و دسته‌جات سیاسی است.

به گزارش “دانشجوآزاد” آزادی، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: انتخابات پیش رو به سبب حضور سلایق مختلف می تواند انتخابات پر شوری در مسیر نمایش اقتدار سیاسی نظام باشد؛ اما نکته ای که حائز اهمیت است، پایبندی اشخاص و گروه های مختلف حاضر در عرصه انتخابات به قانون است، امیدواریم که عده ای، همچون برخی از دوره های گذشته حرص و طمع قدرت کار دستشان ندهد.
وی افزود: پذیرش تصمیم شورای نگهبان در تأیید و یا رد صلاحیت وظیفه همه ثبت نام کنندگان است، بی شک مسیر قانونی برای اعتراض منطقی به روند وجود دارد، ولی تشکیک در رأی نهایی این شورا از نظر ما بازی در زمین دشمن و به مثابه مقابله با ارکان نظام است که تجربه ثابت کرده جز خوشحال کردن دشمنان و طردشدن از سوی مردم، دستاوردی برای مغرضین به همراه نداشته است.

 

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تصریح کرد: تلاش برای حضور حداکثری و پرنشاط مردم در پای صندوق های رأی و طی یک روند آرام و همراه با قانون پذیری وظیفه همه نخبگان و دسته جات سیاسی است.

 

آزادی خاطرنشان کرد: امید است که شاهد روی کارآمدن فرد و دولتی متدین، انقلابی، جهادی، کارآمد و مردمی باشیم که بتواند در مسیر رونق تولید و کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد کشورمان، گام‌های خوبی بردارد و عزت و کرامت را برای مردم عزیزمان به ارمغان آورد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi