پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:40:11 - جمعه 27 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تریبون آزادی که خار چشم مسولان دانشگاهی استان کرمان شده است
تلاش برای لغو برنامه دکترزاکانی،نماینده معتدل و انقلابی مجلس،که قراربود در دانشکده فنی شهید چمران کرمان سخنرانی پیرامون نفوذ داشته باشد.

به گزارش “دانشجو آزاد” باید به مسوولین استان کرمان خداقوت گفت که اینقدر جدی پای لغو برنامه سخنرانی بچه های انقلاب هستند وبرای چندمین بار تلاش برای  لغو سخنرانی یک فرد ارزشی در دانشگاه کردند.برنامه سخنرانی افراد ارزشی، توسط نهادهای وابسته به دولت لغو می شود.تلاش برای لغو برنامه دکترزاکانی،نماینده معتدل و انقلابی مجلس،که قراربود در دانشکده فنی شهید چمران کرمان سخنرانی پیرامون نفوذ داشته باشد.

واقعا جای تاسف دارد که چنین حرکتی در کرمان رخ می دهد واقعا مقابله با نفوذ که رهبرما به آن هشدار داده بودن، منافع چه جریانی رو به خطر میندازد که نهاد دولتی مانع اجرا آن می شود این سوال رو به ذهن متبادر میکند که این اقدام خلاف فضای آزاداندیشی و آزادمنشی، که مانع ترویج گفتمان انقلاب اسلامی می شود به چه هدفی صورت میگیرد و قرار از منافع چه گروه و جریانی حفاظت کند.

ما دانشجویان انقلابی باید نگرانی جدی خودمان رو نسبت به این روند و رفتار به عرصه عمل بکشانیم، و به مسؤولین استانی اعلام کنیم که اگر برنامه شنبه دکتر زاکانی برگزار نشود باید منتظر عواقب آن باشند، و شک نکنند که بچه های انقلابی تا آخر پای این موضوع ایستادن تا حرف رهبرمان زمین نماند.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi