پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:12:02 - یکشنبه 22 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در افتتاحیه هشتمین دوره طرح ولایت استان کرمان مطرح شد؛
تربیت نیروی طراز انقلاب از چالشهای پیشروی نظام اسلامی است/ مطالبه گری مهمترین وظیفه جامعه دانشگاهی است
ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در هشتمین دوره طرح ولایت استان کرمان اظهار داشت: یکی از چالشهای مهم پیشروی نظام اسلامی تربیت نیروی طراز انقلاب است که تصمیم سازان آینده جامعه اسلامی می باشند.

به گزارش “دانشجوآزاد” افتتاحیه هشتمین دوره طرح ولایت استان کرمان در محل دانشگاه آزاد برگزار شد؛ در ابتدای مراسم حمدالله منظری توکلی ضمن عرض خیرمقدم به حضار گفت: امیدوارم در این دوره ۱۰ روزه اولویت شما کسب معرفت باشدد که نتیجه آن اخذ تصمیمات درست است تا انشاالله این انقلاب اسلامی به تمدن اسلامی برسد.

رییس دانشگاه آزاد افزود: علاوه بر معرفت شما بسیجیان باید در این دوره گامهای ولایت پذیری را بردارید که شامل پنج مرحله معرفت، حرکت، سرعت، سبقت و ولایت است.

در ادامه ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استا کرمان ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان و فرمانده سپاه ثارالله و رییس دانشگاه آزاد گفت: امسال در مجموع برنامه های بسیج دانشجویی بحث تربیت کادر طراز انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا دوره های خط امام دانشگاهی در دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه آزاد، علوم پزشکی و ولیعصر رفسنجان برگزار می گردد و همچنین یک دوره خط امام استانی برنامه ریزی شده که امروز افتتاحیه آن می باشد و به مدت ده روز در محل دانشگاه آزاد کرمان برگزارمیشود.

وی افزود: در این دوره ارتقا کیفیت آموزش و استفاده از اساتید طراز اول کشوری مدنظر ماست و سعی ما بر این است که با کیفی سازی یکی از چالشهای پیشروی امروز انقلاب که همان تربیت نیروی طراز انقلاب است را در حد توان انجام دهیم تا آینده نظام اسلامی تامین باشد.

بهروز اظهار داشت: ما از دانشجویان دو انتظار داریم یکی درس خواندن و دیگری حرکت انقلابی که انشاالله در سال تحصیلی پیشرو مطالبه گری و رصد از وظایف دانشجویان بسیجی خواهد بود زیرا اثر این دوره بایستی در دانشگاهها دیده شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi