پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:00:15 - چهارشنبه 13 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجلیل از دانشجویان قهرمان مسابقات جهانی کونگ فو در دانشگاه پیام نور کرمان
طی مراسمی با حضور خانم دکتر معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و مدیران ستاد استان ، از خانمها سمیه زند اقطاعی و زینب سیدمرادی دانشجویان افتخار آفرین مرکز سیرجان تقدیر شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” ،خانم زند اقطاعی در مسابقات جهانی کونگ فو کشور آذربایجان موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد و  خانم سید مرادی در مسابقات جهانی کشور بلاروس موفق به کسب مقام نایب قهرمان این مسابقات گردید .

خانم دکتر معین الدینی در این مراسم ، این دانشجویان را مایه افتخار دانشگاه پیام نور دانست و گفت: بسیار خرسندیم که میزبان چنین دانشجویان قهرمانی در دانشگاه پیام نور هستیم و همه تلاش خود را برای تحصیل آسان و موفق این عزیزان به کار می گیریم

وی ادامه داد :مرکز سیرجان را ،دارای پتانیل ورزشی بسیار خوب در شکل گیری تیم های مختلف ورزشی است و می تواند هم در فوتسال و هم ورزشهای رزمی افتخارات جهانی برای دانشگاه پیام نور و جامعه ورزشی کشور کسب نمایند .

دراین مراسم خانم زند اقطاعی و خانم سید مرادی در سخنانی از عنایت ویژه ریاست استان در تجلیل از ورزشکاران تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد بتوانند همچنان برای دانشگاه و جامعه ورزشی کشور افتخار آفرین باشند .

این دو دانشجوی ورزشکار همچنین خطاب به همه جوانان و ورزشکاران کشور،آنها را به فعالیت های ورزشی و به ویژه رزمی دعوت کرده و گفتند: ورزش سبب افزایش اعتماد به نفس در جوانها می شود و زمینه بهتر فعالیتهای علمی آنها را نیز فراهم می کند

گفتنی است خانم زند اقطاعی در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم رشته کونگ فو ، افتخاراتی نظیر مقام اول مسابقات جهانی آذربایجان سال۹۶ ،مقام اول مسابقات جهانی هندوستان در سال ۹۵ ،مقام اول مسابقات آسیایی قصر شیرین ،و رتبه اول مسابقات آسیایی مشهد را در کارنامه خود دارد و و از سال ۹۳ عضو ملی فدراسیون کونگ فو ایران هست .همچنین خانم سید مرادی در وزن منهای ۷۰ کیلو گرم علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی بلاروس در میان ۴۷ کشور جهان در سال جاری ، تا کنون ۴ دوره قهرمان مسابقات کونگ فو کشور را نیزدر کارنامه خود دارد.

در پایان به پاس قدردانی از کسب افتخار آفرینی این بانوان ورزشکار، لوح تقدیر و هدایای نقدی توسط سرکار خانم دکترمعین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان به آنها اهدا شد .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi