پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:29:44 - پنجشنبه 6 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجلیل از برترینها در بخشهای مختلف کنگره ذغالسنگ ایران
دوین کنگره ذغالسنگ ایران در حالی در کرمان به کار خود پایان داد که در مراسم اختتامیه از برترینهای عرصه معدن در بخشهای مختلف تجلیل شد .

دوین کنگره ذغالسنگ ایران در حالی در کرمان به کار خود پایان داد که در مراسم اختتامیه از برترینهای عرصه معدن در بخشهای مختلف تجلیل شد .

در این مراسم که عصر امروز در کرمان برگزار شد از چهره های ماندگار علمی و صنعتی ، معدن تجلیل شد .دکتر کوروش شهریار , یدالله اسماعیلی احمد آبادی و حبیب الله صادقی از چهره های ماندگاری بودند که در این مراسم ارآنها تقدیر به عمل آمد .

کنگره

کنگره

همچنین از دکتر محمد کاراموزیان دبیر علمی کنگره , به پاس خدمات فراوان و شایستگی  تجلیل به عمل آمد .

همچنین از رساله و پایان نامه های برتر نیز تجلیل شد و به صاحبان آنها لوح یادبود اهدا شد که از جمله آنها میتوان به رساله برتر دکتری ( ابراهیم قاسمی ) , پایان نامه برتر کارشناسی ارشد ( امیر صفاری ) ,گواهینامه مقاله برتر – موضوعات جانبی (ایمان منتظری و محمد تاجی ) , مقاله برتر -ایمنی و محیط زیست (مجید محسنی و محمد عطایی ) , مقاله برتر – فراوری مواد معدنی – (غلامعباس پارسا پور و مصطفی مالکی و صمد بنیسی )  , مقاله برتر – استخراج و مکانیک سنگ ( عمید مرشدلو , حسام دهقانی و سید هادی حسینی ) , مقاله برتر- زمین شناسی و اکتشاف ( نادر تقی پور و زهرا سلیمانی ) میتوان یاد کرد .

???????????????????????????????

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi