پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:26:32 - چهارشنبه 14 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجدید میثاق با شکوه دانشگاهیان با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب در کربلا
همزمان با دهه فجردانشجویان با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب در کربلا تجدید میثاق کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از سایت “لبیک”؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت بنیانگذار انقلاب اسلامی به ایران، مراسمی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان زائر حاضر در کربلا در بعثه مقام معظم رهبری و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد.
رضا همدانی نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق، ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین محمدیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی و همه دست اندرکارانی که همت کردند و زمینه اعزام دانشگاهیان را به عتبات عالیات فراهم نمودند، دهه مبارک فجر را از جوار حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) به عموم ایرانیان تبریک و تهنیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، نیز در قسمتی از سخنرانی خود ضمن خیر مقدم به دانشگاهیان و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: به وجود آمدن اسلام علوی و اسلامی اموی بعد از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آل وسلم) و در زمان امام حسین (علیه السلام) بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) هم به تقلید از همین جریان در مقابل اسلام آمریکایی ایستاد و با مبارزه با حکومت فاسد پهلوی به پیروزی رسید و توانست از نهضت عاشورا به درستی استفاده کند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق درباره تفاوت حضور دانشجویان و عموم مردم در عتبات گفت: دانشجویان به دلیل علمی بودن و تحصیل در سطح عالی دانشگاهی با معرفت از این سفر استفاده می کنند.

وی ادامه داد:دانشجویان می توانند با توجه به مضامین عالی زیارت «ناحیه مقدسه» از اسلام در زندگی خود بهترین بهره را ببرند.

در پایان هدایایی به رسم یادبود به تمامی افراد اهدا شد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi