پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:06:23 - شنبه 17 شهریور 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تا کنون ۶۰ هزار نفر از دانشگاه پیام نور استان کرمان فارغ التحصیل شده اند
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به فعالیت این دانشگاه از سال ۶٧ گفت: تا کنون ۶٠ هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

به گزارش دانشجو آزاد: فاطمه معین الدینی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه پیشرو در همه زمینه‌ها برشمرد و گفت: دانشگاه پیام نور استان کرمان در سال ۱۳۶۷ با تاسیس مرکز کرمان و با پنج رشته با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت خدمت رسانی خود را آغاز کرده است و هم اکنون دارای ۱۴ مرکز و واحد فعال در سراسر استان می‌باشد.

او اعلام کرد: این دانشگاه دارای بیش از ١۴ هزار دانشجوی فعال در کل استان و ۱۲۲ عضو هیات علمی تمام وقت است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: این دانشگاه دارای ۱۱۱ رشته محل در مقطع کارشناسی،۳۲ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتری می‌باشد.

وی اظهار کرد:با پیروزی انقلاب اسلامی مرز‌های دانش هم شکسته شد و فراگیری علم برای همه اقشار در دانشگاه پیام نور فراهم شد.

او گفت: در استان کرمان از بدو تاسیس این دانشگاه تا کنون بیش از ۶۰ هزار دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مختلف، فارغ التحصیل شده اند.

معین الدینی بیان داشت: تاکنون، ۵۰۹ نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، ۵۷۹۶۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۲۶۲۸ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۵ نفر در مقطع دکتری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

او افزود: طی سال ۱۴۰۲، جمعا ۱۸۰۰ نفر از دانشگاه پیام نور استان کرمان فارغ التحصیل شده اند.

وی گفت: دانشگاه پیام نور کرمان در سال ۱۴۰۲ در مجوع ۶۵۰۰ نفر ثبت نام اولیه داشت که از این تعداد ۳۷۰۰ نفر ثبت نام قطعی و تحصیل در دانشگاه پیام نور را انتخاب و شروع نمودند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi