پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:15:32 - دوشنبه 24 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاریخ چراغ عبور از آینده است/ریشه آسیب های کشور بی توجهی به شعارهای انقلاب است
قنادیان بیان کرد: مردم باید مهمترین آسیبی که انقلاب با آن مواجه است بشناسد و آن را رفع کنندکه ریشه ی آسیب های کشور از زبان مقام معظم رهبری بی توجهی به شعارهای انقلاب ” استقلال و آزادی” است

به گزارش “دانشجو آزاد”حسین قنادیان رئیس اداره ی فرهنگ و ادبیات معاونت اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد:مقام معظم رهبری برای اینکه یک مرور بر گذشته و یک چشم اندازی بر آینده داشته باشند این بیانیه را صادر کردند که با توجه به این که دی ماه و بهمن ماه سال گذشته شرایط جامعه ملتهب بود مانع این شد که  این بیانیه مورد بررسی قرارگیرد.

قنادیان یکی از بزرگترین ظلم ها در یک جامعه ولایی را ظلم به امام دانست واظهارکرد: ظلم به امام آن نیست که امام را بکشند همین که غفلت برخی ها باعث میشود که صدای امام به گوش همگان  نرسد ظلم بزرگی است.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه نتیجه ی رساندن پیام، صدا و ندای امام به جامعه یک رسالت بزرگ و یک جهاد فکری و معنوی و اندیشه ای با ارزش است تصریح کرد: این صدا به عنوان گام دوم به جامعه نرسید هرکس که دارای صدایی است باید این صدا را به گوش جامعه برساند و این اولین تکلیف دینی ما است.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه ی گام دوم انقلاب ارکان متعدد و متفاوتی بیان شده است تصریح کرد: وجود یک چشم انداز اولین رکن در این بیانیه است که می توانند همانند نشانه ای باشد برای حرکت به سوی یک جامعه ی آرمانی تا باعث انرژی و جهت شود تا انسان از مسیر خارج نشود که این تحقق تمدن اسلامی است  برای آمادگی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

قنادیان با اشاره به اینکه رکن دوم راه طی شده است بیان کرد:انسان برای رسیدن به مقصد، آرمان و چشم انداز خودش باید به عقب برگردد و ۴۰سال گذشته قبل و بعد و در گذر انقلاب را مرور کند اگر ما گذشته را ندانیم امید به آینده را از دست داده ایم باید تاریخ را بدانیم این تاریخ نباید از ذهن جوانان بیرون رود تاریخ برای ما تجربه ،عبرت و آموزش است.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رکن سوم بیانیه  استفاده از فرصت ها است مطرح کرد: این فرصت ها به ما توانایی خود باوری و هویت می دهد که به تعبیر مقام معظم رهبری شناخت فرصت ها یک موتور انرژی زا و محرکی است که می توانند جامعه را در مسیر خودش پیش ببرد

وی در ادامه افزود: مردم باید مهمترین آسیبی که انقلاب با آن مواجه است بشناسد و آن را رفع کنندکه ریشه ی آسیب های کشور از زبان مقام معظم رهبری بی توجهی به شعارهای انقلاب ” استقلال و آزادی” است .

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به این که عدم استقلال به معنای سیلی و ضربه خوردن است، اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه ی دفاعی، امنیتی و سیاسی مستقل بوده ایم اما در حوزه ی اقتصادی به دلیل مستقل نبودن با چوب تحریم تهدید می شویم.

قنادیان توضیح داد: رکن دیگر شناخت مهم ترین تهدید امروز جامعه است؛ تهدیدی که مقام معظم رهبری به عنوان امام جامعه بدان اشاره می کند ابزارهای رسانه ای پیشرفته و فراگیری می باشد که محل اخبارهای ضد معنویت و اخلاق است و سبک زندگی و روان جامعه را تهدید می کند و مقام معظم رهبری از این تهدید با نام بمباران شیمیایی نام می برند.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان این که دشمن بواسطه ی سلاح تبلیغاتی و رسانه ای ذهن افراد جامعه رو به سمت آنچه که می خواهد می برد، یادآور شد : دشمن با این کار امید خودباوری ما را می شکند و آنچه را که خود دارد بزرگ می کند و خود را مقتدر می سازد.

قنادیان بیان کرد: یک انسان متفکر و فرهیخته ذهن و اندیشه ی خود را از رسانه نمی گیرد و باید محتوا را با پیش فرض های ذهنی مبتنی بر اصول محک بزند و به سلسله ی راویات توجه کند.

وی با اشاره به این که مدیریت بر فضای مجازی باید ملی شود؛ خاطر نشان کرد: ملی کردن فضای مجازی ارزشمندتر و مهم تر از صنعت نفت است و باید این را مطالبه کرد .

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در پایان عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان مخاطب خاص هستند زیرا انرژی جوان به عنوان سرمایه ی بی بدیل این انقلاب است و مسئولین امروز برای تحقق بیانیه باید به جوانان ایفای نقش دهند .

انتهای پیام /ی

 

 

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi