پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:10:18 - چهارشنبه 3 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیش از ۱۰۰۰دانش آموز روستایی تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار گرفتند
به همت دانشجویان بسیجی شهرستان بم بیش از ۱۰۰۰دانش آموز روستایی تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار گرفتند.

به گزارش “دانشجوآزاد” مسئول بسیج دانشجویی بم گفت: بیش از ۴۰۰  نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاههای بم، فهرج و ریگان در قالب ۹ گروه جهادی در تابستان سال جاری به مناطق روستایی و  محروم اعزام و خدمت رسانی کردند.

غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی بم در قالب ۹ گروه جهادی و در ۲۳  روستا در عرصه های پزشکی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و هنری در تابستان سال جاری در مناطق محروم و روستایی شهرستان های بم، فهرج و ریگان فعالیت نمودند.

سلیمانی اظهار داشت: در طی این اردوها بیش از ۱۰۰۰ نفر دانش آموز مناطق روستایی و محروم تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی، کلاس های قرآن، احکام، کامپیوتر، زبان، عربی، ریاضی و کلاس های هنری و ورزشی قرار گرفتند.

وی اردوهای جهادی را بهترین فرصت کادر سازی برای انقلاب و تقویت روحیه خودباوری دانشجویان جهادگر عنوان کرد و افزود: طی این اردوها که به مدت ۱۰تا ۲۰ روز انجام گرفت دانشجویان جهادگر در عرصه های پزشکی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشت و درمان خدمت رسانی نمودند.

مسئول بسیج دانشجویی بم بیان داشت: ترویج روحیه همکاری و آشنایی با محرومیت های جامعه، از عوامل اصلی موفقیت اردوهای جهادی است که توانسته موجبات افزایش زمینه ارتقای فرهنگی و اجتماعی مناطق روستایی را فراهم کند.

وی افزود: جهت بهتر برگزار شدن این اردوها،  اقدامات لازم در خصوص عرصه یابی اردوهای جهادی صورت گرفت و طی آن جلسات مختلفی با مسئولان شهرستان و دانشگاه ها در راستای تبیین نیازهای اساسی و قابلیت های موجود برگزار گردید.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی بستر تبلور باورهای دینی مردم هستند، خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این اردوها ایجاد کادرسازی مدیریت نظام و تقویت نیروهای بسیج فارغ التحصیل در آینده است.

مسئول بسیج دانشجویی بم در پایان یادآور شد: اعزام به اردوهای جهادی از اول تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان مرداد ادامه دارد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi