پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:56:11 - شنبه 29 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان؛
بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از چهارم مرداد در استان کرمان آغاز می‌شود / اعطای تسهیلات به تمامی زائران
سلطانی بیان کرد:بیست یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات در استان کرمان از جمعه ۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

هانی سلطانی مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” عنوان کرد: در بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات ۱۳ هزار نفر در کل کشور اعزام می شوند که از این تعداد ۳ هزار و ۷۰۰  نفر آن ها متقاضیان استان کرمان هستند.

مدیراجرایی دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان مطرح کرد: در این دوره دانشجویان دختر و پسر مجرد، دانشجویان متاهل، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها در قالب ۱۰کاروان به این سفر اعزام می‌شوند.

سلطانی در خصوص مراحل انتخاب زائرین بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت ثبت نام اولیه را انجام داده اند و طی قرعه کشی های صورت گرفته زائران انتخاب شده اند و اعزام می شوند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان در ادامه اظهار داشت: تعدادی از ثبت نام شده ها به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده اند که اگر به هر دلیلی زائرین  اصلی ننتوانستند در این دوره حضور پیدا کنند  یا ظرفیت کاروان ها افزایش پیدا کرد این افراد اعزام می شوند.

سلطانی با بیان اینکه در حال حاضر اعزام زائرین  فقط به صورت هوایی صورت می گیرد تصریح کرد: هزینه ی سفر برای هر نفر ۳ میلیون تومان است که متقاضیان با مراجعه به بانک ملت می توانند وام عتبات را دریافت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعزام زائرین از جمعه چهارم مرداد ماه آغاز می شود و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد که در ایام عرفه و عید غدیر و ایام محرم و تاسوعا و عاشورا اعزام صورت می گیرد.

انتهای پیام / ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi