پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:57:15 - یکشنبه 30 خرداد 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه بسیج دانشجویی استان کرمان در تجلیل از حضور و حماسه ملت بزرگ ایران در انتخابات
ضمن تبریک به‌مناسبت پیروزی ملت ایران در جشن انتخابات ریاست جمهوری و نتیجه شیرین این حضور غرور آفرین که نشان دهنده بالندگی و پختگی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی عزیزمان می باشد، ملت غیور ما با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کردند.  و این مشارکت در […]

ضمن تبریک به‌مناسبت پیروزی ملت ایران در جشن انتخابات ریاست جمهوری و نتیجه شیرین این حضور غرور آفرین که نشان دهنده بالندگی و پختگی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی عزیزمان می باشد،
ملت غیور ما با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کردند. 
و این مشارکت در انتخابات به معنای دلبستگی به کشور و سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
انتخابات به‌عنوان عرصه ظهور و بروز مشارکت سیاسی مردم در صحنه‌های مختلف است.
مشارکت سیاسی در یک روز رخ می‌دهد اما معمولا اثراتی بلندمدت حتی بیشتر از عمر یک دولت برجای می‌گذارد.
حق تعیین سرنوشت، حقی بشری است که افراد و ملت ها می توانند به کمک آن وضعیت زندگی اجتماعی خود را بهبود و سرنوشت خود را در مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و غیره تعیین نمایند.
، مردم با داشتن حق تعیین آزادانۀ سرنوشت، بر قانون گذار و دولت حکومت می کنند و کلیه شهروندان برای استفاده از قدرت و انجام وظیفه شهروندی، خواه مستقیم و خواه غیرمستقیم، وظیفه مشارکت در نظام سیاسی را که از آزادی و حقوق آنان دفاع می کند، دارند.
مردم غیور ایران که با وجود گلایه‌مندی‌شان از نابسامانی‌های موجود اقتصادی و معیشتی و علی‌رغم نگرانی‌های ناشی از همه‌گیری بیماری منحوس کرونا، ساعت‌ها در آفتاب گرم روز ۲۸ خرداد ماه ایستادند و ایستادگی کردند و حماسه‌ای عظیم را رقم زدند؛
بی تردید انتخابات ما آثار جهانی دارد و آن شروع حرکت تمدن سازی نوین اسلامی است .انتخابات دستاورد انقلاب اسلامی است.انتخابات از مواهب پشتیبانی انقلاب است.
وحدت کلمه از بارزترین نشانه های مردمی بودن انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.
پیروزی مردم ایران در حقیقت پیروزی تفکر مقاومت و تحقق آینده ای روشن و قدرتمند است .انتخابات ظرفیتی مترقی در حوزه سیاسی و اجرایی هر کشور است.حضور در انتخابات عمل به تکلیف الهی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گرانقدر است.
برنده اصلی انتخابات مردم‌اند؛ مردمی که حیات سیاسی آن‌ها در قالب مردم‌سالاری دینی به‌رسمیت شناخته‌ شده و به آن امکان بروز و ظهور داده است.
ملت غیور و عزت مند ایران با حضور پر شور و فعال پای صندوق‌های رای، ضمن ادای دین خود نسبت به شهدای انقلاب اسلامی و خلق حماسه باشکوه دیگر، توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی و راه برای پیشرفت و توسعه هموار کردند
ایرانیان غیرتمند که به عشق انقلاب و لبیک به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و با انتخابی آگاهانه سرنوشت کشور را رقم زدند.
مردم عمود اصلی جشن انتخابات محسوب می‌شوند، چراکه حضور آن‌ها در انتخابات نه یک امر صوری و تشریفاتی، بلکه واقعی و تأثیرگذار است.
دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات بودند که مردم با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رأی، آنان را ناامید کردند.
دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال جنگ روانی و تبلیغاتی در انتخابات بودند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشارکت خود در انتخابات، اهداف استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.
دشمن توقع دارد جوانان ایران اسلامی با تصمیم های کشورهای غربی راه پیشرفت خود را انتخاب کنند که حقیقتا راهی پوچ و پوشالی است.
تفکر برآمده از انقلاب اسلامی به دنبال وادادگی و کرنش در برابر قدرت‌ها نیست و بر همین اساس اعتماد به کسانی که امید و آمال خود را در سرسپردگی و رابطه با آمریکا و غرب می‌دانند، خسارت محض را برای کشور به همراه خواهد داشت.
امروز جنبش دانشجویی به عنوان پیشران و موتور محرکه جامعه که پیوند دهنده بخش نخبگانی جامعه و آحاد جامعه میباشد عَلَم عدالت‌خواهی، مطالبه‌گری و تحقق حل دغدغه های جامعه را دارد و صدای گویای مردم است .
دانشجو بازوی متحرک این جامعه است دانشجو و تشکل دانشجویی از حنجره مردم مستضعف سخن می گوید .
امروز جریان دانشجویی با مسئله محوری نسبت به نظام مسائل کشور راهکارهای عملی و نظری برای حل این مسائل اساسی را دارد و زمینه فعالیت و نقش آفرینی جوانان دغدغه مند را فراهم نموده است .
امید است دولت مردان از ظرفیت های علمی و راهکارهای عملی نخبگان و دانشگاهیان کشور در راستای سیاست های تاثیر گذار در پیشرفت همه جانبه کشور در زمینه های مختلف بهره برده و زمینه بروز و تحقق دولت جوان حزب اللهی را فراهم نمایند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi