پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:51:03 - پنجشنبه 1 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت فرارسیدن روز قدس صادر شد؛
بیانیه بسیج دانشجویی استان کرمان در آستانه روز قدس
روز جهانی قدس میراث مبارک حضرت امام خمینی (ره) است. هم اکنون ویروس منحوس کرونا جهان را فرا گرفته است و سبب فروریختن هیمنه ظاهری و خودساخته ملل استکباری شده است بنابراین جهان در آستانه تغییراتی نو قرار گرفته است

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ در آستانه روز قدس رضا اسماعیل کاخ فرمانده بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن دعوت آحاد مردم ایران به ویژه دانشجویان به پیوستن به پویش های مجازی روز قدس به دلیل شرایط کشور، تاکید کرد سیاست های تفرقه انگیز مثلث شوم غربی-عبری-عربی ره به جایی نخواهد برد و ملت فلسطین و جبهه مقاومت به هیچ وجه زیر بار طرح های خفت بار و ظالمانه ی نظام استکبار نمی رود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الرحمن الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس میراث مبارک حضرت امام خمینی (ره) است. هم اکنون ویروس منحوس کرونا جهان را فرا گرفته است و سبب فروریختن هیمنه ظاهری و خودساخته ملل استکباری شده است بنابراین جهان در آستانه تغییراتی نو قرار گرفته است اما هنوز زورگویان صهیونیستی کودک کش، به عنوان یکی از نیرومندترین ارتش‌های پوشالی دنیا حضور غاصبانه خود در سرزمین های اشغالی و جنایت‌های فجیع و دردناک را در مرزهای لبنان و سوریه رها نکرده اند.

صدور اندیشه و ایدئولوژی انقلاب اسلامی به همه دنیا بر تفکر شیطانی آنان مهر باطل زده و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نابودب آنان نزدیک است بنابراین روز قدس، فرصتی است تا آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران نابودی آنان را نزدیکترکنند.

ملت عزیز ایران در این چهل سال نشان دادند که همیشه پایبند به نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و همچنین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خون تازه ای را در رگ ها این انقلاب تازه کرد و اگر ویروس منحوس کرونا نبود قطعا حماسه ای تازه در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می خورد اما مسلمانان جهان در مقابل ظلم صهیونیست ها سکوت نکرده اند و فریاد های خود را در فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانند.

در سال های گذشته دانشجویان همیشه سکان دار راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان بودنند و امسال هم با پویش های گوناگونی که در فضای مجازی راه اندازی کرده اند و تولیداتی که در این زمینه آماده کردنند ظلم و جنایت این رژیم غاصب را به جهانیان نشان داده اند.

امسال اولین روز قدسی است که بدون سید الشهدای مقاومت برگزار می شود سپهبد شهید قاسم سلیمانی همیشه مدافع مظلومان و مستضعفین جهان بوده است و همه ملت ایران به ویژه دانشجویان در امتداد خون فرمانده مقامت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی در میدان مبارزه می کنند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi