پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:52:42 - دوشنبه 13 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با صدور بیانیه ای؛
بیانیه بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
۱۳آبان تداعی کننده­ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است.

به گزارش “دانشجو آزاد” بیانیه بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۳آبان تداعی کننده­ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ در اعتراض به لایحه ی ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه و بی ­رحمانه­ی دانش­آموزان انقلابی به دست رژیم ظالم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۱۳۵۸ از جمله وقایع مهم و ماندگار در ۱۳ آبان می باشد.

در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ لانه­ی جاسوسی آمریکا که مرکز توطئه و تدوین نقشه های شوم و اتاق فکر استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد که امام خمینی آن حادثه ی عظیم را انقلاب دوم نامیدند.

بدون شک ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان، نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا بود که نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه ساخت. توطئه ها و جنایت های دولت آمریکا هرگز از حافظه­ی تاریخی ملت ایران به محاق فراموشی سپرده نخواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا با مشت های گره کرده و با صلابت تر از گذشته طنین انداز خواهد گشت.

بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن گرامی داشت یوم الله ۱۳آبان و دعوت از عموم ملت شریف ایران جهت شرکت در راهپیمایی این روز و با تأکید دوباره بر فرمایش آن پیر فرزانه که «آمریکا شیطان بزرگ است» موارد ذیل را خاطر نشان می سازد:

مبارزه با استکبار جهانی و دولت های ظالم و خودکامه و حمایت از ملت های مظلوم و مستضعف جهان به عنوان راهبرد دائمی و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران بوده است و سرسوزنی از ارزش های اصیل نظام ، قابل مسامحه نخواهد بود و امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس با مشت های گره کرده ی ملت انقلابی ایران بر این موضوع تاکید دارد.

 دشمنی دیرینه ی ایالات متحده ی آمریکا و هم پیمانان آن با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران درطول۴۰سال گذشته به انحاء مختلف قابل مشاهده بوده است و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب؛ هرگونه خوشبین بودن و اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز خواری و ذلت برای ملت ایران در پی نخواهد داشت.

فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ممنوع بودن مذاکره با آمریکا و مقابله با هرگونه نفوذ غربی ها در کشور باید فصل الخطاب و نصب العین مقامات جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشور قرار گیرد.

از دولت محترم انتظار می رود در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم به ویژه طبقات آسیب پذیر و محروم جامعه، تثبیت وضعیت ارزی و مقابله با مفسدان اقتصادی، اقدامات اساسی انجام دهد و از پرداختن به مسائل حاشیه ای، به شدت احتراز نماید.

در پایان برای روح بلند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشان و تمامی شهدای راه حق و حقیقت به خصوص شهدای ۱۳ آبان از خدای منان خواستار علو درجات هستیم.

و از خدای متعال صحت، سلامت و آرزوی توفیق روز افزون برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز را خواستاریم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi