پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:00:36 - پنجشنبه 29 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به فراتر از جریانات سیاسی که همانا خط امام و رهبری است، می‌اندیشم
کمالی‌پور، کاندیدای حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد در پیامی به همشهریان خود نوشت: به فراتر از جریانات سیاسی که همانا خط امام و رهبری است، می‌اندیشم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از هجرت؛ یحیی کمالی‌پور کاندیدای دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد در پیامی به مردم شریف این خطه نوشت:

تقدیم به پیشگاه مولایم، سرور، مقتدایم و یادگار عشق و آزادگی، دلدادگی و شیدایی‌ام، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای و همه رنج دیدگان و خون دل خوردگان طریق عشق به ولایت و همه رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و مردم فهیم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد.

همشهریان گرامی! مردم خوب و نجیب و متمدن جیرفت و عنبرآباد! بار دیگر سلام و تحیت خالصانه خود را به محضر شما تقدیم می‌دارم. شما مردم فهیم و ولایتمدار دارالولایه که در ادوار مختلف این بنده را مورد محبت، احسان و کرم خود قرار داده‌اید. اطمینان دارم که هم اینک نیز مشمول الطاف شما خواهم بود و اکنون که شما قصد دارید در ۷ اسفند ماه، حماسه‌ای دیگر آفریده و بار دیگر دست رد به سینه همه بدخواهان و منحرفان، حسودان، کوردلان و دشمنان ولایت‌مطلقه فقیه که در عصر حاضر تبلور عینی آن وجود ذیجود حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله تعالی می‌باشد، بزنید، خفاشان، شب‌پرستان و فتنه‌گران دیروز و امروز و کودتاگران انقلاب مخملی و فتنه‌گران انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از هر دسته و گروهی قصد دارند اعتماد شما را سلب و خدشه دار نمایند. لذا در گوشه و کنار و احیاناً در میتینگ‌های سیاسی خود برای مشوه جلوه دادن چهره سیاسی اینجانب اقدام به دادن نسبت‌های ناروا به این جریان و آن جریان سیاسی نموده و اینجانب را مصادره نمایند.

همگان می‌دانید و مستحضر می‌باشید که اینجانب قصه عشق را در پشت میله‌های بی احساس قفس تنگ و تاریک صدام بعثی به نام بنیانگذار نظام اسلامی امام راحل و جانشین برحق آن، حضرت آیت الله خامنه‌ای نستوه پیوند خورده و با اشک و آه و بدن‌های فسرده و شلاق خورده در تاریک‌خانه‌های دژخیم بعث عراق عجین گشته و غم غربت را با ترنم دل‌انگیز غزل خوب رهبرم سرائیده‌ام و خستگی و آزردگی نفس‌گیر تهمت، کج‌اندیشی، کج‌فهمی، سفاکی، سبعیت، جرم و خباثت دست پروردگان ایادی استکبار داخلی و خارجی را به مدت ۸ سال و تا کنون به عشق رهبرم به جان خریده‌ام.

اگر نبود ایمان و شور همراه با شعور در سایه سار ولایت مطلقه فقیه در همه عصرها تاب و تحمل را از همه آزادگان و اینجانب ربوده بود و انسان‌های استحاله شده و رنگ باخته‌ای بیش نمی‌ماندند و نمی‌ماندم؛ هم اینک به سودای گرم نمودن تنور انتخابات و جذب حداکثری برای لبیک گویی به ندای رهبرم حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی به میدان رقابت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدم نهاده‌ام و دلخوش و سرمست از اینم که همشهریان ولایتمدار ارزشگرا اعم از پاسداران بازنشسته جان برکف، آزادگان، جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، کشاورزان، صنعتگران و بازاریان اینجانب را مورد لطف خود قرار داده و ان شاء‌الله با انتخاب شما لبخند ملیحی بر لبان مبارک رهبر فرزانه انقلاب نقش ببندد و دلخوش بر این باورم که جان مایه انقلاب اسلامی شهادت است و همه احرار و آزادگان جهان منتظران شهادتند و امید که بر همین راه استمرار داشته باشیم.

عزیزان! نور چشم من و همه دلدادگان و همه رهروان راه ولایتف به ضرس قاطع اعلام می‌نمایم در زیر چتر هیچ گروه و جریان سیاسی نبوده و به فراتر از جریانات سیاسی که همانا خط امام و رهبری است، می‌اندیشم و خود را وامدار شما مردم شریف جیرفت و عنبرآباد دانسته از همه نیروهای ارزشی و ولایی و مجاهدان صحنه‌های نبرد عشق و ایمان در صحنه جنگ تحمیلی و جنگ نرم از هر گروه و طیف سیاسی که باشند، انتظار مدد و کمک دارم و امید است که شما شهروندان جیرفت و عنبرآباد که خوب قضایا را تحلیل و رصد می‌نمایید به یاوه‌سرایی خناسان و شیاطین اعتنا ننموده و همگان در سایه ولایت مطلقه فقیه، به رهبری نائب‌الامام خامنه‌ای چند روز انتخابات را به پایان برسانید.

اینجانب دست‌بوس خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه نیروهای ارزشی از هر جریان سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب ولایتمدار که در طول انقلاب وفاداری خود را به حفظ نظام و ولایت مطلقه فقیه نشان داده‌اند بوده و خواهم بود.

امت حزب‌الله، مومنین و متدینین! بدخواهان بدانند که یحیی کمالی پور یک شاخ موی شما را به هیچ متاع دنیایی عوض ننموده و از خداوند میخواهم که به عشق شما مردم خوب و شهروندان عزیز جیرفتی و عنبرآبادی از هر طیف و جریان سیاسی که حافظ ارزش‌ها و خود را مطیع رهبر معظم انقلاب می‌داند، عمرم را سپری نمایم و هرگز دگراندیشی، استحاله فرهنگی شدن، خودباختگی و اسیر جریان‌های منحرف سیاسی ضد ولایت و غرب‌گرا شدن را تاب نخواهم آورد.

ان شاء الله در صحنه عمل آن چه را گفته‌ام به نمایش خواهم گذاشت؛ والسلام

یحیی کمالی پور

کاندیدای دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi