پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:27:45 - پنجشنبه 6 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ساخته نشدن یادمان شهدای گمنام در سایه ی بی مهری مسئولین دانشگاهی
با توجه به اینکه ۳سال است که از دفن شهدای گمنام در دانشگاه آزاد واحدکهنوج می گذرد اما هنوز یادمانی برای این شهدا ساخته نشده است .

 به گزارش “دانشجو آزاد“:با توجه به اینکه در برخی از دانشگاه ها در استان کرمان چند سال است که از دفن پیکر مطهر شهدا گمنام می گذرد اما اقدام مناسبی برای ساخت یادمان در شان شهدا  صورت نگرفته است .

مگر شهدا برای ما کم گذاشته اند که الان بهانه ی برخی از مسئولین دانشگاه ها از نساختن یادمان برای شهدای گمنام نداشتن بودجه باشدو کسی پاسخ گو نباشد.

به همین منظور اول موضوع را از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان پیگیری کردیم که ببینیم این بودجه از کجا باید تامین شود سرهنگ مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد “عنوان کرد:زمانی که دانشگاه ها شهدا را از بنیاد تحویل می گیرند متعهد می شوند که برای شهدای گمنام یادمان بسازنند و بودجه ی ساخت آن بر عهده خود دانشگاه ها است بنیاد بعد از زمان تحویل دیگر هیچ مسئولیتی در قبال ساخت یادمان ندارد.

شریفی معاون عمرانی دانشگاه آزاد واحد کهنوج در گفتگو با “دانشجو آزاد “عنوان کرد:ساخت مقبره ی شهدای گمنام یکی از دغدغه های اصلی ما در بخش عمرانی دانشگاه است اما با وجود یک سری تغییراتی در  دانشگاه این طرح با مشکلات بودجه ای مواجه شد واجرای این طرح به تاخیر افتاد.

وی با بیان اینکه زیر سازی ها و سنگ قبور شهدا تمام شده است تصریح کرد:تنها ساخت یادمان شهدای گمنام به تاخیر افتاده است پیگیری هایی در این خصوص  صورت گرفته است که با تایید شدن بودجه از هفته های آینده طرح به مرحله ی اجرا می رسد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد واحد کهنوج در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان کهنوج کارهای عمرانی در تابستان به سختی صورت می گیرد اما تلاش میکنیم حداکثر تا آذر ماه ساخت یادمان به پایان برسد و از آن رو نمایی شود.

البته دانشگاه های دیگری هم در استان هستند که پیکر مطهر شهدای گمنام در آن دفن است و هنوز یادمان برای آن ساخته نشده است و مسئولین دانشگاه پاسخ گوی این موضوع نیستند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi