پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

21:08:00 - پنجشنبه 26 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دکتر منصور کمالی از گزینه های اصلی تصدی پست شهرداری کرمان عنوان کرد:
بنده اصالتا اهل نوق رفسنجان هستم/ عده ای به جای ارائه برنامه به دنبال طرح شبهات انحرافی هستند/ مشاور استاندار و مشاور وزیر راه وشهرسازی از تجربیات تخصصی من است
منصور کمالی دکترای عمران و از گزینه های اصلی تصدی پست شهرداری کرمان گفت: بنده اصالتا اهل نوق رفسنجان هستم اما متاسفانه در حال حاضر عده ای برای رای آوردن به هر ریسمانی چنگ می زنند و شبهه منحرف کننده غیربومی بودن من را مطرح می کنند.

دکتر منصور کمالی یکی از گزینه های اصلی شهرداری کرمان در گفتگو با “دانشجوآزاد”  در خصوص شبهات مطرح شده درباره غیربومی بودن خود گفت: بنده اصالتا اهل نوق رفسنجان هستم اما متاسفانه در حال حاضر عده ای برای رای آوردن به هر ریسمانی چنگ می زنند و شبهه منحرف کننده غیربومی بودن من را مطرح می کنند.

وی افزود: بهتر است افراد به جای ورود به حواشی برنامه های خود را جهت تصدی پست شهرداری ارائه دهند تا با انتخابی فردی اصلح آینده شهرمان تامین گردد.

منصور کمالی با اشاره به سوابق اجرایی خود اظهار داشت:  بنده دکترای عمران دارم و کارمند رسمی وزارت کشور می باشم همچنین سوابق زیادی در شورای شهر و شهرداریها داشتم مشاور استاندار و مشاور وزیر راه و شهرسازی از دیگر تجربیات بنده می باشد.

وی با تاکید بر ایجاد تحولات اساسی در شهرداری خاطرنشان کرد: من قطعا ارتقا جوانان و مشارکت مردم در امور شهرداری را مدنظر خواهم داشت و همچنین یکی از معاونین شهردار و شهردار یک منطقه را از بین خانمها انتخاب خواهم کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi