پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:35:07 - یکشنبه 13 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی:
بندهای ذکر شده در قرارداد FATF کشور را با چالش مواجه می کند
کمالی پور گفت: FATF در چند جلسه مهم و کاری در کمیسیون قضائی مجلس مطرح شد که متاسفانه مواردی در آن ذکر شده که اگر عینا همین لایحه را تصویب کنیم، مطمئنا کشور را با چالش هایی مواجه خواهد کرد و برای ما مفید نیست.

به گزارش “دانشجوآزاد” یحیی کمالی پور در گفت وگو با پایگاه خبری ناب نیوز با اشاره به موضوع fatf و طرح آن در کمیسیون قضایی مجلس گفت: مخالفان FATF با قدرت مخالفت خود را در خصوص این مسئله ابراز داشتند و موافقین اصرار داشتند که این موضوع مورد تأیید قرار بگیرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر شرایطی که در این لایحه قرار داده ایم مورد پذیرش واقع شود شاید از میزان نفوذ بیگانگان کم شود.

وی تصریح کرد: FATF در چند جلسه مهم و کاری در کمیسیون قضائی مجلس مطرح شد که متاسفانه مواردی در آن ذکر شده که اگر عینا همین لایحه را تصویب کنیم، مطمئنا کشور را با چالش هایی مواجه خواهد کرد و برای ما مفید نیست.

کمالی پور خاطرنشان کرد: ما باید ساز و کاری داشته باشیم تا بر اساس معیارهای اسلامی و ملی خود لایحه ای را تصویب کنیم؛ قراردادهایی که به صورت یک جانبه از سوی کشورهای دیگر نوشته شده و به ما القاء می شوند، به نفع ما نیست که به آن تن بدهیم

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi