پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:35:11 - چهارشنبه 31 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بمباران دیرالزور برنامه ریزی های دوست و دشمن ایران در منطقه و جهان را تغییر داد
جمعی از تشکلهای دانشجویی دانشگاههای کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کردند:بمباران دیرالزور برنامه ریزی های دوست و دشمن ایران در منطقه و جهان را تغییر داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” جمعی از تشکلهای دانشجویی دانشگاههای کرمان در پی انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حملات تروریستی داعش در تهران بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ

 

در سحرگاه ۲۸/۳/۹۶ پیامی کوبنده و محکم به تمامی جهان ارسال شد، آری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواضع اصلی داعش خونخوار در سوریه را با موشک های میان برد خود هدف بمباران موشکی قرار داد. این اقدام که از طرف تمامی مردم مسلمان و آزاده خواهان عالم و به دست غیور مردان سپاهی به شیطان بزرگ و ایادی آن در منطقه همان جمله امام خمینی(ره) را تکرار کرد که تا “شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم”.

این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف دقیق فرمان آتش به اختیاری بود که رهبر انقلاب اسلامی چندین روز پیش به مجموعه های انقلابی جمهوری اسلامی داده بودند و سپاه پاسداران در لبیک گویی به این فرمان پیش قدم شد. بدون شک بمباران موضع اصلی داعش، برنامه ریزی های دوست و دشمن انقلاب اسلامی در منطقه و جهان را تغییر داد به گونه ای که دل تمام دوستداران انقلاب اسلامی را در شرق و غرب عالم شاد کرده است و چنان هراسی به دل دشمنان مسلمین جهان انداخته است که عده ای در سکوت و بهت و عده ای هم انگشت به دهان مانده اند و سخنان بی ربط به زبان می آورند که بدون شک این ترس ناشی از قاطعیت انقلاب اسلامی در مسئله مبارزه با تروریست است و این جواب انقلاب اسلامی است به تمام خناسان و متجاوزان حریم امن ایران اسلامی.

این اقدام سپاه پاسداران، جواب قاطعی به گزافه گویی های داخلی و خارجی مبنی بر مذاکره بر سر توان موشکی انقلاب اسلامی بود که صریح و واضح به این مسئله اشاره کرد که توان موشکی انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و به گفته رهبر انقلاب اسلامی: ” بله ما موشک دقیق داریم. این را با قدرت بدست آوردیم و افزایش خواهیم داد انشالله “.و این است تعبیر جمله ما می توانیم.

از واکنش های مردم به این اقدام شجاعانه و دلیرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وضوح شاهد این مسئله هستیم که مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی نه تنها از این اقدام استقبال گسترده کرده اند بلکه خواستار برخورد های قاطع تر سپاه انقلاب اسلامی در برابر هر گونه تجاوز احتمالی هستند و این جوابی محکم به یاوه گویان و جاهلانی بود که چندی پیش برای رسیدن به مقاصد خود کورکورانه ضعف و ناتوانی خود را در حل بعضی از مسائل کشور به ناحق گردن سپاه پاسداران می انداختند و از این مسئله بهره برداری سیاسی می کردند. امید است این جماعت قلیل و جاهل به خود بیایند و از تخریب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست بردارند و اجازه بدهند این مجموعه انقلابی و فعال به وظایف خود در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی عمل کند انشالله.

جنبش دانشجویی هم بنا به وظیفه ذاتی خود و حمایت از ارگان های مومن و انقلابی، ضمن بیان خداقوت به برادران بسیجی سپاه پاسداران حمایت خود را از این اقدام محکم و کوبنده اعلام میکند و ماموریت والاتری که رهبری انقلاب بر دوش همه ی ما گذاشته است را  بار دیگر اول خطاب به خودش و بعدا به دیگر نهاد های انقلابی  بیان میکند تا همگان بدانند که هدف ما رسیدن به این جمله الهی است ” اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید” انشالله.

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

سیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi