پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:54:31 - سه شنبه 28 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت الاسلام علیدادی مطرح کرد؛
بسیج دانشجویی بخشی از جریان حیات بخش جامعه است/ لزوم همکاری همه تشکلهای دانشجویی جهت تقویت جریان فرهنگی استان
حجت الاسلام علیدادی در دیدار با مسئولین بسیج دانشجویی استان کرمان و جمعی از نخبگان دانشجویی اظهار داشت: بنده از همه تشکلهای دانشجویی دعوت می کنم برای تقویت جریان فرهنگی استان همکاری کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” صبح امروز مسئولین بسیج دانشجویی استان کرمان و جمعی از نخبگان دانشجویی به دیدار حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان رفتند.

در این دیدار ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان گفت: بسیار خرسندیم از حسن انتخاب حضرت آقا در برگزیدن شما به عنوان امام جمعه کرمان و همچنین دعاگوی حجت الاسلام جعفری هستیم انشاالله که خداوند بر توفیقات این سید بزرگوار و ولایتمدار بیفزاید و برای جنابعالی آرزوی توفیق داریم.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و همدلی در استان شما به عنوان محور وحدتی برای جبهه انقلاب باشید و در راستای ماموریتهای حضرتعالی مجموعه بسیج دانشجویی یار و یاوری برای شما در بحث دانشگاهها و جبهه فرهنگی باشد.

آمادگی بسیج دانشجویی برای همکاری با امام جمعه در جهت تقویت جبهه انقلاب

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان با ارائه آماری از وضعیت آموزش عالی استان اظهار داشت: ما بیش از ۱۱۲ واحد آموزش عالی داریم که بیش از ۲۰۰ مجموعه بسیج دانشجویی در دانشگاهها مستقر است و ظرفیتهای گسترده ای در جهت حفظ، سازماندهی و جذب و انسجام جوانان انقلابی دارد که این ظرفیت با حضرتعالی در استان می تواند به تقویت جبهه انقلاب کمک کند تا انقلابی را در حوزه فرهنگی با محوریت حضرتعالی در استان داشته باشیم.

بهروز در پایان خاطرنشان کرد: لازم است از زحمات حضرت آیت الله جعفری امام جمعه سابق تشکر کنیم ولی به دلیل کهولت سن وشرایطی که ایشان داشتند مجموعه بسیج دانشجویی نتواسنت از حضور وی در دانشگاهها بهره ببرد امیدواریم با حضور جنابعالی از ظرفیت معنوی و راهبردی شما در جهت پیشبرد اهداف در حوزه جوانان استفاده کنیم.

سپس حجت الاسلام علیدادی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مجموعه بسیج دانشجویی اظهار داشت: خدا را شاکرم که در اولین ساعات کاری امروز در خدمت شما هستم که مجموعه ای وظیفه محور و پرکار و اهل علم و تعلیم و تربیت هستید.

 

وی افزود: بسیج جایگاه رفیع و ارزشمندی دارد و نیاز به توضیح ندارد اما ویژگیهای ممتازی دارد زیرا چنین تشکلی در تاریخ کم نظیر و بی نظیر است یکی از بسیج این است که در ذات بسیج اخلاص است تشکلهای دیگر هم ممکن است برای خدا کار کنند اما ذاتشان این نیست؛ ویژگی دوم این است که در بسیج نشاط موج می زند دلیلش این است که عمده کسانی که در بسیج کار می کنند جوانان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان توضیح داد: نکته سوم در مورد بسیج این است که بسیج تمام تلاشش این است که حرکتهایش را با بصیرت انجام دهد بصیر کسی است که دقیقا راه را میشناسد دشمن را میشناسد دوست را میشناسد نقشه راه دارد بی مهابا به یک جریانی ورود نمی کند و هدفمند هست.

حجت الاسلام علیدادی ادامه داد: جوانی که کار مخلصانه انجام می دهد و با بصیرت هم انجام می دهد یک همچین تشکلی با این ویژگی کمتر می توانید پیدا کنید زیرا بسیج دانشجویی بخشی از این جریان حیات بخش جامعه است.

بنده ۲۰ سال است با دانشگاهها کار می کنم

وی خاطرنشان کرد: من دانشگاهها را میشناسم چون ۲۰ سال است که با دانشگاهها کار میکنم حساسیتهای آنها را می شناسم و میدانم تشکل شما خدا محور و وظیفه محور عمل می کند؛ وقتی انسان بر مبنای وظیفه و اخلاص حرکت کند هرگاه حقی بود از حق دفاع می کند و بسیج از این جنس است.

امام جمعه کرمان تشریح کرد: بر اساس ماموریتی که رهبری بر عهده جریان فرهنگی استان کرمان گذاشته است بنده حتما همه تشکلهای دانشجویی را دعوت می کنم و از طرحها و نظراتشان استفاده می کنم من وقت خواهم گذاشت برای تمام حرفهای شفاف زیرا یکی از محورهای اصلی حکم رهبری، جوانان و دانشگاهها هستند.

وی در پایان اظهار داشت: بنده به کمک شماها سعی دارم جریانی را در رابطه با دانشگاهها و دانشجویان بوجود بیاوریم از شما بهتر کسی را سراغ ندارم من حرفهای همه تشکلها را گوش خواهم داد زیرا در همه تشکلهای دانشجویی بچه های انقلابی و متعهد حضور دارند بنای ما این است که جریان انقلابی را در استان تقویت کنیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi