پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:03:38 - پنجشنبه 4 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارشناس مسائل سیاسی:
بسیجی باید مانع نفوذ جریان های غیرانقلابی باشد
همایش جوان انقلابی با محوریت روز بسیج دانشجو و طلبه با حضور پرشور طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه و دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بم برگزار گردید.

به گزارش “دانشجوآزاد” منصور الهی در این همایش گفت: بسیج دانشجویی تنها تشکلی بوده که به فرمان امام راحل در دوم آذرماه سال ۶۷ تشکیل شد و این موضوع افتخاری بزرگ برای این تشکل است.
کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموعه فراجناحی باید تلاش کند تا با ظرفیت های قانونی موجود در دانشگاه ها ارتباط و تعامل برقرار کند.
وی حوزه و دانشگاه ها را دو بستر تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج دانشجو و طلبه از منظر امام(ره)، به عنوان حافظ انقلاب اسلامی با حفظ روحیه بسیجی و انقلابی باید در تمامی میدان ها نقش آفرینی کند.
الهی اظهار داشت: شما به عنوان حافظان انقلاب باید نسبت به تغییر در مبانی انقلاب اسلامی بصیرت و آگاهی داشته باشید، چرا که امروز دشمن از براندازی تدریجی و نیز از بین بردن یکباره انقلاب اسلامی ناامید شده است و دنبال تغییر در مبانی انقلاب اسلامی است.
وی خطاب به طلاب و دانشجویان گفت: شماها باید به عنوان ایجاد کننده جریان انقلابی مانع نفوذ جریان غیر انقلابی باشید تا جریان غیر انقلابی نتواند اداره کار را به دست گیرد و در مسیر انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کند.
کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: امام راحل برای ترسیم حرکت همه اقشار در موضوع تفکر بسیجی فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه را دادند و تاکید کردند یکی از مهم ترین تشکل های مراکز علمی و دانشگاهی و حوزوی بسیج دانشجو و طلبه است و فرمان امام یک فرمان انقلابی بود.
وی خاطر نشان کرد : باید دروس علوم انسانی که مبتنی بر گفتمان امام یعنی گفتمان اسلام ناب است ترویج شود ولی متاسفانه بستری سازی مناسب در دانشگاه ها ایجاد نشده است
منصور الهی افزود : پس از ۳۸ سال گذشت از انقلاب اسلامی آنچه که در دانشگاه های ما تدریس میشود مبتنی بر علوم انسانی غرب است فقط بخش کوچک از معارف مورد توجه قرار می گیرند.
وی گفت : حوزه های علمیه در راستا اسلامی شدن دانشگاه ها باید به کمک دانشگاه بیایند و تولید فکرانقلابی کنند.
منصور الهی یاداور شد: اساس مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اسلام انقلابی و روحیه انقلابی گری است و بسیج دانشجویی باید در دانشگاه تولید فکر انقلابی کند تا کسی به خودش اجازه ندهد و بگوید برویم با آمریکا رابطه برقرار کنیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi